ongeduldig......

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik moet gewoon even van me afschrijven.
dit is namelijk dag 32 en ik heb altijd nog een regelmatige cyclus gehad van 28/29 dagen.
ik heb last van misselijkheid en iets gevoelige borsten en een weeig gevoel in mijn buik. geen ongi pijn, want dat herken ik wel.
mijn darmen zijn van slag ( heb wel een prikkelbare darm ) maar ben nu twee dagen aan de diarree. heb al wel getest maar negatief.

zucht... wat duurt wachten toch lang....

liefs angela

Hoi Angela,

Ik herken het helemaal meid!
Vrijdag had ik ongesteld moeten worden dus ik loop al 3 dagen te wachten maar er komt niets.
Hele zere steken in mijn borsten en mijn buik rommelt met stekende pijn naar mijn lies.
Ik ben heel veel misselijk maar test blijft negatief.Heb net mijn tweede gedaan.
Dat wachten word je moe...

Hoi Angela,

Wanneer heb je voor het laatst getest dan?

Ik had ook zaterdag mijn NOD, maar mijn eisprong was later dan de 14e dag, dus ik wist dat ik niet te vroeg moest testen. Misschien is dit bij jou ook zo en test je over een paar dagen alsnog positief.

Welke ronde zit je en ben je soms pas met de pil gestopt?

Groetjes, Jetje

quote: angela25 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2006 13:32:32'));
heel herkenbaar. ben ook heel ongeduldig, mijn nod is rond de12e maar heb sinds gister wat ongi gevoelens, dus ik reken maar nergens op. Ik denk signalen op te vangen, zoals rare pijntjes, gevoelige borsten, rare tepelkleur etc., maar die ongi gevoelens herken ik nog het meest en beste, dus ik vrees de 12e mei.   Ik durf nog niet te hopen.

sterkte met wachten

Erg he dat wachten...............
maar schrijf het hier allemaal maar lekker op hoor, wij lezen en/of reageren wel

hoi angela
ik nagelbijt met je mee hoor.ik heb al 3 keer negatief getest maar dat kan ook niet anders want ik vermoed dat ik nu 8 dagen geleden mn eisprong had(veel doorzichtig dun slijm had ik toen).maar toch testen want wie weet was ik toch al eerder zwanger.niet dus.ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen gehad en mn eisprong nooit zo opgemerkt(niet opgelet).maar na een miskraam ben ik op gaan letten en had ik dus op dag 21/22 ongeveer mn eisprong dus ik verwachte al niet dat ik op mn officiele nod(3 mei)ongesteld zou worden en heb mn nod uitgesteld tot 10 mei.maar ik test pas zaterdags,als ik tenminste niet ongi ben,want dan is de vermoedelijke eisprong 14 dagen geleden en als ie dan niet positief is weet ik t niet meer.naar mn lijf luister ik niet want buikpijn heb ik altijd(prikkelbare darm)en ik heb wel veel witte vloed,maar daar pin ik me niet op vast.ik zie t wel.spannend he?ben jij ook zo bang voor de teleurstelling?ik wel.ik wil zooooow graag zwanger zijn.ik ga voor iedereen en mezelf duimen dat we hartstikke zwanger zijn met zn allen!!!!
groetjes kari

hoi meiden!!

wat fijn dat iedereen zo meeleeft, maar helaas ben vanmorgen harstikke ongi geworden!!!
ik baal zo vreselijk.
maar ja op naar de volgende ronde!

liefs angela

Terug
Bovenaan