Ongeduldig

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Waarschijnlijk ben ik ik niet de enige, maar iedere maand is het weer spannend wel niet de menses. Ik heb een cyclus van 5 weken en maak voor het gemak al borstvoeding aan. Niet echt bevordelijk om zwanger te worden. Nu ook onder behandeling van een gynacoloog, maar moet eerst bloeduitslagen afwachten voordat ik eventueel medicijnen krijg. Maar ik hoop dat dat niet meer nodig zal zijn.

Ik wens iedereen succes!!

Groetjes antje81

Hee antje,

Hoe zit dat met de borstvoeding?
Ik heb zoiets namelijk ook maar alleen als ik erin knijp komt er een druppel uit nou ben ik te bloeprikken geweest en krijg over twee weken uitslag.
Lek jij nog meer uit je borsten?

Gr:poppie2

Hoi Poppie,

Ik heb dat al 4 jaar en toen heb ik zoogkompressen moeten dragen het liep er zo uit, maar nu is dat gelukkig niet het geval. als er een beetje druk op komt loopt het er uit. Maar goed volgens de gynacoloog kan het het zwanger worden moeilijker maken. Het schijnt dat als je na een bevalling borstvoeding geeft wat wel met de regelmaat van de klok moet je eigenlijk niet zwanger zou kunnen worden. Ik ben benieuwd hoe hoog het bij jouw is. Ik had 0,96 en moet tussen de 0,3en 0,5zijn. Ben je ook al langer bezig om zwanger te worden?

Groetjes Antje

Hee antje,

Wij zijn al 16 rondes bezig voor een tweede wereldwonder maar het wil dus niet zo vlotten.
Bij mijn eerste kindje was ik binnen 6 weken zwanger en heb een fantastische zwangerschap gehad met weinig kwaaltjes.
Mijn bevalling verliep prima (wel een ingeleide) en beviel in een paar uur tijd van een gezonde zoon.
Mijn zoontje is nu ff ruim drie en al die tijd heb ik last van een druppelende borst alleen dus als ik erin knijp.
Nu zei de ha dus als er een seintje naar jou hersenen word gestuurd om borstvoeding aan te maken dan bemoeilijkt dat het zwanger worden.
Nu moet ik nog twee weken wachten voor de uitslag van dat bloedonderzoek.

Gr:poppie2

Hoi Poppie,

Nou dat is al een behoorlijke tijd ben ik in de 8e ronde al erg ongeduldig. Volgens alles is prolactine ook een stress hormoon dus als je veel stress hebt dat hormoon hoger is met alle verdere gevolgen. Ik ben benieuwd wat de uitslag is. Voor dat ik meer weet en eventueel medicatie krijg moet ik nog ruim een maand wachten. Maar ja het kan toch gebeuren dat ik voor die tijd al zwanger zou kunnen zijn. Stiekem hoop ik daar wel een beetje op, we zien wel.
Wel leuk dat jullie al een manneke van drie heben! Is volgens mij ook een hele leuke leeftijd.
Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!!

Groetjes Antje

Terug
Bovenaan