ongeduldig!

A

Anoniem

Guest
Ik schaam me een beetje voor mezelf als ik al die verhalen lees van vrouwen die al lang de 40 weken zijn gepasseert. Ik ben donderdag 40 weken en mag dus eigenlijk niet klagen. Maar toch...ik ben nl zooo ongeduldig aan het worden. Ik lees hier veel over voor weeen slijmprop etc. Maar ik heb echt nergens last van. Soms ben ik een beetje bang dat het nog wel even gaat duren. Heeft iemand het zelfde ervaren? Dus geen voor tekenen, maar toch ineens bevallen? Groetjes!

hoi

misschien een geruststelling.toen ik zwanger was van mijn dochertje had ik ook eigenlijk geen voortekenen ook niet dat ik mijn slijmprop verloren was.en nou wa shet zo dat ik twee dagen van te voren nog tegen mijn moeder en zus zei nou of het begint vanacht spontaan of het duurt nog twee weken en wat denk je ik begon snachts dus spontaan en was dezelfde ochtend nog bevallen een dag voor uitgr datum.dus wie weet succes en zal voor je duimen een geluk van de week is het niet zo heel warm meer dus wie weet.gr wendy 9 wk en 4 dg zwanger tweede

Zo herkenbaar !!!!!
Helaas heb ik minder positief nieuws voor je: Onze zoon is nadat  ik 42 weken zwanger was, met een keizersnede 'gehaald', aangezien er bij niets gebeurde, geen slijmprop, geen ontsluiting.... helemaal niets !!!!
Uiteindelijk hebben we een prachtige zoon gekregen (is nu 2,5). Maar die laatste weken waren misschien wel de zwaarste: het wachten, de spanning....  Ik was op het laatst bijna niet meer te houden. Schaam je vooral niet, maar probeer te ontspannen.
En SUCCES straks,... want geloof me.... het  komt écht !!!!  

Groetjes,
Annette (9 wk. zwanger van de 2e)

Hoi, hoi,

Herkenbaar hoor, ik was het aan het einde echt meer dan zat om zwanger te zijn en was ook ongeduldig die dikke buik moest weg en ik wilde nu wel eens zien hoe mijn kindje er uit zou zien. De uitgerekende datum ging voorbij zonder teken van een aankomende bevalling met 41 wk en 2 dgn zou ik gestript worden maar dat hoefde dus niet meer want toen is mijn zoon geboren dmv een ongeplande keizersnede omdat de ontsluiting niet wilde vorderen en de persweeën uitbleven. Schaam je vooral niet het einde van je zwangerschap is gewoon niet zo prettig meer vooral niet als je de uitgerekende datum voorbij gaat ookal weet je dat de meeste kinderen niet op de uitgerekende datum geboren worden. Ik hoop voor je dat je gauw je baby in je armen mag houden!

Groetjes en suc6 met de laatste loodjes!

Puk

Hoi hoi,

Ik heb de 40 weken niet gehaald! Ons kindje lag in een stuit en was totaal niet ingedaald. Weeën heb ik niet gehad en ik weet niet wat het is. Toch braken bij mij, geheel onverwacht, mijn vliezen met 37 weken en 4 dagen. Vanwege de stuitligging is het een keizersnede geworden. Een bevalling kan zich dus ook inzetten, zonder de voortekenen, als ik naar mezelf kijk.

Sterkte.

Groetjes Tamara.

Hoi, Ook bij mij geen voortekenen van de eerste. Wel achteraf was ik de dag voor de bevalling begon heel erg moe, niets was goed en vond het niet meer leuk om zwanger te zijn. Mijn hele buik voelde zwaar en strak,maar niet dat ik dacht dit is iets ofzo. En 's morgens werd ik wakker van krampjes...weeen dus met 38.6 weken.

Succes!!

Hoi. Ik kan me dat wel voorstellen hoor, ik was het bij mijn zoontje ook wel beu, en zeker toen de uitgerekende datum eenmaal voorbij was...
Ik werd 's morgens wakker 3 dagen na de uitgerekende datum en voelde een licht krampje, maar verder niks, dus ik dacht er verder niks bij..
Overdag nog naar mijn paard geweest, boodschappen gedaan, douche gepoetst enz. enz. eigenlijk een gewone dag en nergens geen last van..
Tot ik rond half 10 's avonds last van mijn buik begon te krijgen..dat zette gelijk door, en tegen elf uur lag ik van de pijn op de grond, en om 2 minuten voor 2 's nachts was mijn zoontje er!
Dus ook niks geen krampen vooraf, slijmproppen.. Gewoon een eigenlijk nog totaal onverwachtse bevalling.
Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
Gr. Anne-Marie
(27+6 zwanger van mijn tweede)

Ik kan het mij wel voorstellen hoor!

Ik ben 10 dagen over tijd bevallen van mijn eerste. Op de 9e dag had ik de ctg en echo, nou mijn boeltje zat nog potdicht.
Die dag heb ik de rest van de dag roze slijm verloren en die nacht om half 5 begonnen de weeen. Het heeft daarna bijna 24 uur geduurd dat mijn mannetje met de keizersnede uiteindelijk ter wereld is gekomen!

Maar alles is goed gegaan.

Ik weet dat je ongeduldig bent, nieuwsgierig en het waarschijnljik helemaal zat bent, maar geniet nog even van de rust, want die is zometeen echt voorbij!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan