ongeduldig

Hallo allemaal,

Ik ben  nu 37 weken zwanger en rond om me heen worden steeds baby s geboren en bijna allemaal te vroeg en ben zeer ongeduldig wel positief hoor omdat ik graag wil zien hoe het kindje eruit komt te zien enzovoorts, ik heb ook al een tijdje last van voorween maar ja dat wil helaas niets zeggen. Nou van mij mag het nog liever vandaag dan morgen , nog meer mensen die niet kunnen wachten?

Groetjes Tamara

Hoi hoi,

Oooh, ik begin ook wel heel ongeduldig te worden. Ik ben nu 35w en 3d zwanger. Ik heb op zwangerschapsgym gezeten en ik was de laatste van de groep. De eerste is op 1 oktober bevallen en ik moet nog tot 6 december. Gelukkig nu wel af te zien, maar ik ben ook zo benieuwd naar het gezichtje van ons kindje. Succes nog de laatste weken!

Groetjes Lilian

hallo meiden!!!
ook ik ben ongeduldig en wil dat t nu toch eens een keer komt maarja ziet r nie na uit dat t snel gaat gebeuren....
ik ben morgen 41 weken en heb me kleintje nog steeds niet in me armen en daar baal ik zo erg van.... maarja ik weet wel dat t nog allemaal goed gaat metd e kleine in me buik dus dat scheelt wel.
ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten als ik...
groetjes bianca
40wk+6dg
4e kindje

Hallo,

Ik ben ook al zo ontzettend ongeduldig. Al vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben ben ik erg nieuwsgierig naar ons kindje. Met 20 weken een 3d echo laten doen omdat we echt wilden weten wat het wordt. Over ongeveer 7 weken krijgen wij een zoon.
Volgende week komen de meubeltjes en dan in zijn kamertje helemaal klaar en heb ik alles in huis. Van mij mag hij dan al komen hoor.

Allemaal alvast veel succes     Diana 33wk en 1 dg

He meiden,

Nou hier nog 1 die zeer ongeduldig is. Tot gister ging het heel goed, gister was ik uitgerekend. Ik weet echt wel dat de uitgerekende datum maar een indicatie is. En ik heb ook steeds tegen mezelf gezegd dat ik er vooral niet vanuit moest gaan dat het de 19e zou komen en dat het nog rustig tot begin december kan duren. Maar gister was toch heel raar vond ik. Toen ik wakker werd in de ochtend dacht ik toch, oe vandaag uitgerekend, spannend. De hele dag natuurlijk helemaal niets. Vannacht heb ik er zelfs slecht van geslapen. Telkens als ik maar iets voelde in mijn buik, dacht ik: oh misschien gaat het nu wel beginnen. Maar goed nu zit ik hier achter de computer er nog niets, nog geen krampjes helemaal niets.

Ondanks dat ik mezelf dus had ingeprent dat het wel langer zou kunnen duren, ben ik toch wel iets teleurgesteld. Mijn man trouwens ook, die was er helemaal vanuit gegaan dat hij vandaag niet naar zijn werk zou gaan, omdat ik aan het bevallen zou zijn, maar helaas hij moest toch gewoon gaan vanochtend.

Zowel mijn man als mijn vader denken dat het kindje de 22e komt, dus dat is voor mij nu een beetje de nieuwe richtdatum, dus nu maar hopen dat het kindje dan ook daadwerkelijk komt, anders wordt ik echt heel ongeduldig denk ik.

Voor iedereen die ook aan het wachten is, sterkte!

Carina
40 wk 1 dg

Tja.. ik ben ook erg ongeduldig nu.. wil graag ingeleid worden, maar dat heeft geen zin vlgns de gyn. Dan doe ik mezelf heel wat narigheid aan zegt ie.. Ik dacht de tweede komt vast sneller dan de eerste... nou..
Heel veel succes met de laatste loodjes allemaal! Ik hoop dat jullie sneller bevallen dan ik! Jude 42 wk en 1 dag...

Terug
Bovenaan