Vandaag ben ik 23 weken en 3 dagen. Het gaat op zich best vlot allemaal, en er moet hier in huis ook nog genoeg gebeuren, maar ik ben opeens zo ongeduldig!! Wat duurt zo'n zwangerschap toch lang! Ik heb geen zin meer om te werken (maar werk tot 35 weken dus nog 11 werkweken te gaan, zucht), en wil dat het kamertje af is.
Ik wil die kleine zo graag zien, voelen, ruiken, lekker vasthouden!
Hebben jullie dat nou ook? En ondertussen realiseer ik me ook heel goed dat ik nog even lekker moet genieten van mijn rust (oudste 3 zitten sinds kort allemaal op de basisschool, en dat is ook wel heerlijk), maar ik verlang gewoon zo naar die kleine!
Ik ben gewoon ZO ONGEDULDIG!!!
Ik hoop dat de baby lekker met 37 of 38 weken wil komen, hahaha, dan is het nog ruim 13 weken, dat klinkt best kort!
Ik wil die kleine zo graag zien, voelen, ruiken, lekker vasthouden!
Hebben jullie dat nou ook? En ondertussen realiseer ik me ook heel goed dat ik nog even lekker moet genieten van mijn rust (oudste 3 zitten sinds kort allemaal op de basisschool, en dat is ook wel heerlijk), maar ik verlang gewoon zo naar die kleine!
Ik ben gewoon ZO ONGEDULDIG!!!
Ik hoop dat de baby lekker met 37 of 38 weken wil komen, hahaha, dan is het nog ruim 13 weken, dat klinkt best kort!