ongeduldig

Vandaag ben ik 23 weken en 3 dagen. Het gaat op zich best vlot allemaal, en er moet hier in huis ook nog genoeg gebeuren, maar ik ben opeens zo ongeduldig!! Wat duurt zo'n zwangerschap toch lang! Ik heb geen zin meer om te werken (maar werk tot 35 weken dus nog 11 werkweken te gaan, zucht), en wil dat het kamertje af is.
Ik wil die kleine zo graag zien, voelen, ruiken, lekker vasthouden!

Hebben jullie dat nou ook? En ondertussen realiseer ik me ook heel goed dat ik nog even lekker moet genieten van mijn rust (oudste 3 zitten sinds kort allemaal op de basisschool, en dat is ook wel heerlijk), maar ik verlang gewoon zo naar die kleine!

Ik ben gewoon ZO ONGEDULDIG!!!

Ik hoop dat de baby lekker met 37 of 38 weken wil komen, hahaha, dan is het nog ruim 13 weken, dat klinkt best kort!

Hier ook nog een ongeduldige!

Alleen ben ik vanaf vandaag al klaar met werken (ziektewet, werken gaat niet meer).

Maaar ben net zo ongeduldig als jij, om het een beetje tegen te houden werkt het dat het kamertje nog lang niet klaar is, daar ik nog moet verhuizen. Dus ik hoop dat ik snel mag verhuizen zodat ik met de babykamer kan gaan beginnen, maar als de babykamer eenmaal klaar is mag de bevalling ook wel gaan beginnen dan kan ik helemaaal niet meer wachten hihihi...

Groetjes Claudia
22 wkn en 5 dgn

Hoi,
Hier ook zo'n ongeduld. Nu 23 weken zwanger.
Kan ook totaal geen zin meer krijgen in werken. Ben kappot aan het eind van de dag!
Nog 11 weken werken. Ik ben nu al aan het aftellen.
Heb gisteren babypakjes gekocht bij de Hema voor een jongetje, zo leuk!!!
Maar ik moet zeggen dat ik ook erg toe ben aan mooi weer!
Lekker in het voorjaar buiten zitten in het eerste warme zonnetje, mmmm
Nou gr maar weer.
Anita

Ben eerlijk gezegt deze zwangerschap helemaal niet ongeduldig Vindt het dit keer echt heerlijk om zwanger te zijn Zolang ik me goed voel dan...En zou het op dit moment ook niet erg vinden om 2 weken over tijd te lopen(loop op het laatst net zo hard als iedereen te klagen denk ik hoor dat ik het zat ben enz. hahahaha...)
Ik werk door bekkeninstabiliteit ook maar 3 dagen van 2 uur dus dat scheelt natuurlijk ook wel
Mijn zwangerschap van Marek was best onzeker En daardoor genoot ik ook niet echt van het zwanger zijn en was alleen maar blij dat ik mijn kindje in mijn armen had en dat het gezond was Heb naar de zwangerschap toen ook echt mijn dikke buik gemist(en niet die flubberbuik die er nog over was hahaha) Toen   heb ik me ook voorgenomen om een volgende zwangerschap nooit meer zo onzeker te zijn en er echt van te genieten
Deze zwangerschap voel ik me beter voel de kleine nu wel  heb geen bloeding gehad  Het voelt gewoon alsof ik weer voor de eerste  keer zwanger ben!

groetjes mira   mv marek en 23 weken zwv ??

Hoi,

Ik ben ook al aardig ongeduldig aan het worden en jeetje ben net op de helft.

Ik denk dat het komt door de kleine kwaaltjes die ik nu heb en die had ik in de eerste zwangerschap helemaal niet het is echt een pijntje hier en een pijntje daar!

Ik heb ook niet zo'n zin meer om te werken, maar voorlopig zit ik hier nog tot 4 weken voor de uitgerekende datum of het moet echt niet meer gaan, maar daar ga ik niet vanuit, mag sowieso niet klagen ik werk 2,5 dag in de week!

Hoop wel dat deze kleine zich eerder meld dan haar grote broer die kwam bijna 2 weken later die vond het wel lekker bij mama in de buik, alleen was mama het spuugzat omdat het zo warm was!

Maar ik weet zeker dat het zo voorbij is want ik vind dat de weken voorbij vliegen!!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ...

Nou, ik houd het gewoon nog even vol hoor. Ik ben elke dag wel doodop en heb pijn aan mijn bekken enzo, maar ik ben er nog helemaal niet klaar voor. Mijn dochter is nog te jong en we zijn nog niet aan de kamer begonnen, enz.
Met mijn eerste zwangerschap zijn we met week 37 verhuisd, dus was de kamer pas twee weken voor de bevalling klaar. Nu wilden we dat anders, maar eerst moest wel de zolder verbouwd. Daar is mijn man nu erg druk mee, maar je kunt maar zoveel doen, dus hopelijk komt hij dit weekend een heel eind. De meubeltjes worden over ca. drie weken geleverd. Spannend !!  

Terug
Bovenaan