Ongeduldig

Hey,

Ik vroeg me af: volgens mij heeft iedereen ondertussen wel last van 'gerommel'. Na een ontzettend goeie zwangerschap heb ik daar nu ook last van. Eigenlijk van de een op de andere nacht slaap ik amper meer, heb voorweeen, buikpijn, rugpijn, lekkende borsten en ben ontzettend moe. Tweede kerstdag kwam de pijn in mijn rug opzetten, zakte weer weg en kwam weer terug. Zo erg dat ik mijn zinnen niet eens meer kon afmaken. Dus eigenlijk heb ik elke avond zoiets van, nu komt het vast. Iedere nacht als ik op bed lig heb ik voorweeen maar het zet niet door. En 's ochtends ben ik zo teleurgesteld. Ik ben ruim 39 weken maar de kleine kan dus makkelijk nog 2,5 week blijven zitten. Terwijl mijn gedachten zeggen, het is allemaal zo aan het rommelen, het komt nu vast wel snel.

Hoe gaan jullie hiermee om? Want ik ben mezelf gewoon aan het gek maken. Ik wil niet meer wachten..... ik wil gewoon de baby vasthouden!!!

Liefs Lilian

Ik snap je ongeduld, haha. Al ben ik iets later uitgeregekend. Maar als je al dat voorwerk hebt, dan wil je de beloning ook wel, toch?

Zelf rommelt het hier sinds tweede kerstdag-nacht. Ik heb voorweeen gehad, waarmee de kleine is ingedaald. Omdat de andere 2 kids ook een wek erder geboren werden, denk/hop/gok ik daar nu weer op. Dus dat zou bij mij nog anderhalve week zijn....

Wie weet.

Ja, hier is er nog een ongeduldig. Ben op 2-1-10 uitgerekend, dus vandaag 39,3 w. Ik ben het niet beu, maar ben wel erg nieuwsgierig. Nog geen gerommel, maar wel veel meer harde buiken als bij mijn eerste zwangerschap. Ik hoop alleen maar dat het de 1e niet komt, verder maakt het mij niet uit.Tsja en ik wil ook niet meer als een week overtijd zijn. Ik weer van de eerste dat ik me dan toch zorgen ga maken....

Lilian, ik begrijp je ongeduld, maar maak jezelf niet gek, zoek toch wat afleiding. Het wachten duurt anders echt zo lang....
Succes en ik hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten.

liefs

hier ook erg ongeduldig

ik heb nog geen gerommel enz. helemaal niks. terwijl ik ook al 39 weken ver ben.

van begin af aan roep ik al dat het 42 weken gaat worden ( zit bij ons een beetje in de familie )
maar nu zie ik iedereen lekker met zijn/haar kroost lopen, en dan word ik wel erg jaloers. ik wil ook zo graag mn kindje hebben.

maar ja.......kindje is vast net zo eigenwijs als mama. dus die komt pas wanneer hij/zij er zelf zin in heeft.

Begin ook ongeduldig te worden, ondanks dat k 37,1 w ben. Bij Senne is de bevalling begonnen met 37 w en dan denk je toch onbewust van het zal misschien ook wel eerder komen! We w88 maar rustig af, maar k snap je gevoel helemaal!

Liefs

Terug
Bovenaan