Ongeduldig

Bah, heb er de hele zwangerschap geen last van gehad maar nu wel. Ik ben nu ontzettend nieusgierig en ongeduldig. Het liesft zou ik willen dat mijn vliezen nu breken. Ik verveel me ook overdag , kan niet veel ondernemen en maar 1 of twee huishoudelijke dingen doen want mijn hart gaat dan tekeer, hoor zelfs mijn hartslag. Mijn vriendinnen werken allemaal, heb al een hoop boeken verslinderd vraag me af wat ik nog meer kan doen?

Hoi,

Zit met het zelfde probleem, zou zo graag willen dat het kwam en moet nog 5 weken pff. krijg zoveel klachten.

en de verveling heerst. Kan weinig doen omdat mijn lichaam dat niet toelaat.

dus veel tv kijken en op de laptop maar dat komt me neus ook wel een beetje uit.

succes met de laatste loodjes.

Groetjes Renske

Probeer ook nog even lekker te genieten van de kleine in je buik. Straks is het allemaal heel anders: druk druk, weinig slaap en een heftige intensieve periode.. nu nog even rust en neem het ervan! Ook al ben je ongeduldig... relativeer!
En ja.... nieuwsgierig ben ik ook... maar ik probeer het wel wat van me af te schuiven al ben ik bijna 37 weken en mag ik vanaf begin volgende week thuis bevallen... ik ga er vanuit dat ik nog 3 weken te gaan heb met een uitloop van 5 weken. Ik weet dat ik straks het zwanger-zijn opnieuw gaan missen! dus ik probeer bewust daarvan te genieten!

Die hartkloppingen herken ik... als je je maar even inspant lijkt het alsof je hart uit je borstkas klopt... en ik heb ook een pijnlijke ribbenkast als ik in bed lig. Soms kom ik zo stijf als een plank uit bed... zeker als ik slecht geslapen heb. Ik probeer 's middags altijd even een uurtje te pitten als Loïs op bed ligt... heerlijk vind ik dat en je voelt je weer zo lekker als je even geslapen hebt. Echt een aanrader.

Sterkte met de laatste loodjes!

hey hey

ook ik herken dit wel!
ik weet alleen al de datum waarom ik ga bevallen (keizersnee)
dus als de kleine gewoon netjes tot die tijd blijft zitten weet ik dat ik op de 17 de gaat bevallen!!
en niet later ergens wel fijn om te weten dat ik zo ie zo 17 mei weer mama ben...

maar ik ben het ook wel een klein beetje zat nu..
niet het zwanger zijn zelf .. dat vind ik nog steeds heerlijk dat getrappel die buik is zo mooi en ook ik weet dat dit de laatste keer is dat ik het mee gaat maken dus geniet ik der wel heel erg van...

maar ik ben het zat dat mijn lichaam zo moe is
bukken mijn heupen de buikbanden het gaat allemaal steeds rotter worden de vermoeidheid..
en idd het huishouden.. ik wil zo veel maar er gaat zo weinig op het moment en dan heb ik der ook niet echt het fut voor... dus wat dat betreft wil ik wel weer mijn eigen lijf terug!!
maar goed nog even ... en dan zal ik het allemaal nog missen hahaha...

sterkte allemaal met de laatste loodjes meiden!!

hoi hoi,

ik ben morgen 37 weken zwanger, van mij mag hij dan gelijk komen.
kan niet wachten totdat ik hem eindelijk in mijn armen heb en hem kan knuffelen.
hier gaat ook alles een stuk moeizamer, ik wil heel veel maar het lukt me niet meer.
alles is opgeruimt en gepoetst dus kan ook niet meer verzinnen (nou ja auto stofzuigen, ramen lappen maar dat gaat nu echt niet meer)
gelukkig heb ik niet veel lichamelijkie klachten bahalve beetje last van mijn schaambeen en maagzuur s avonds en snacht krampen.
ach nog ff en dan is ie er, en dat getrappel in mijn buik is ook super gaaf, het is de laatste x dat ik zwanger zal zijn.

liefs

Hey,

ik geniet ook nog steeds van het zwanger zijn, is voor mij ook de laatste keer. Maar ik krijg niet meer gedaan wat ik zou willen doen, probeer al de hele week de ramen te lappen ( lukt me niet).
Heb heel veel last nu van kortademigheid en dit stoort me ontzettend, omdat ik meteen uitgepuft raak als ik maar iets simpels doe.
Heb vanacht ook weer van 11 tot 4 uur smorgens wakker gelegen kon geen oog dicht te krijgen, vandaag ben ik in slaap gevallen 2 uur lang vanmiddag. Kon me voor de kop stoten, dit betekent dat ik weer een lange nacht krijg. Misschien moet ik op die manier wennen aan slapeloze nachten. Trouwens heb het ook ontzettend warm jullie ook.? ook heb ik nu wat vaker last van urine verlies de kleine duwt teveel op mijn blaas.
Nog 3 weekjes te gaan. nou ik hoop dat ik vanacht kan doorslapen en dat ik morgen eens de ramen kan lappen.

Terug
Bovenaan