Ongeduldig!!

Hey meiden!

Wat kunnen 4 weken toch lang duren he!!!! Maar volgende week maandag hebben we dan eindelijk de 12 weken echo :)!!! Hopelijk ziet alles er goed uit en kunnen we het echt van de daken schreeuwe ggrrr hou het niet meer!!! Haha
Sorry moest even m'n ei kwijt ;) herkenbaar???

Liefs
 
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!

ja heel herkenbaar was dat!
ik ben nu inmiddels 32 weken zwanger,maar door mijn miskraam die ik hiervoor heb gehad was ik erg onzeker en heel ongeduldig bij iedere echo!
ik heb een echo gehad bij 7 weken,bij 9 weken en 12 weken en telkens was er weer dat gevoel van onzekerheid en ongeduld vlak voor de echo
 
Gefeliciteerd meis.!

Ik ken dit ook als te goed, het ergste is nog dat je moet wachten tot je 20 weken echo, was zo ongeduldig dat ik een geslachtsbepaling heb laten doen tijdens de 17e week
 
Ja die eerste weken tot 12 wkn duren heel lang voor je gevoel daarna vliegen ze echt voorbij en voor je het weet kun je alweer aftellen. Ik moet zelf nog 2 wkn en dan krijg ik een keizersnede ook die weken zijn super spannend kan je vertellen. Suc6 bij de echo en geniet van je zwangerschap!
 
Herkenbaar en ik krijg vandaag met 7 weken de eerste echo...killing is dat wachten!!! En jij moet nog langer wachten...

Ik krijg trouwens nu al een echo vanwege medisch verleden en ben nu zwanger van ICSI poging 2...

Succes met wachten meid, laat de kwaaltjes maar komen, die vertellen je dat het goed gaat..

gr Yosha
 
Yosha, spannend. Veel geluk en ik duim duim duim dat alles goed is en jullie een heerlijk bewegelijk koffieboontje door je buik ziet buitelen.

Sterkte met wachten meis
Wenser
 
Leuk die reacties ben dus niet de enige! Dit is niet de eerste echo hoor heb met 8 weken ook 1 gehad en het hartje zien kloppen! Maar we willen na de 12 weken echo als alles er goed uitziet het echt aan iedereen gaan vertellen!
De vroegere geslachtsbepaling met 17 weken willen wij ook gaan dien hihi! Ook km het gewoon weer te zien omdat je anders vanaf je 12 weken 8 weken moet wachten dus nog even 1 extra!

 
Terug
Bovenaan