Ongeduldig

A

Anoniem

Guest
Volgens de berekeningen heb ik rond 7-7 mijn ovulatie en kan er deze week weer actief geklust worden! :)

We bevinden ons nu in ronde 3 en ik merk aan mezelf dat ik een soort van ongeduldig wordt. We hebben al een goed jaar dé wens.. Vanwege mijn afstuderen (afgelopen februari) en onze bruiloft (afgelopen juni) hebben we onze plannen uitgesteld, het gevoel bleef natuurlijk aanwezig. We realiseren ons dat het best even kan duren (cyclus goed op gang komen etc.), maar door het uitstellen van onze wens voelt het alsof we er al zo lang mee bezig zijn. Het is een beetje lastig uit te leggen, hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel..

Begrijp me niet verkeerd, ik zou niet ongeduldig mogen zijn, vooral niet omdat wij nog maar zo kort bezig
zjn en vele anderen al veel langer.. Ik gun een ieder plezier en geluk op een zwangerschap, als hopelijk wij ook.

We gaan er tegen aan en wachten de nod (rond 22-7) weer af..

Sorry voor mijn geklaag!

Hoi jcg,

Heel herkenbaar dat ongeduld.
Hier ook erg ongeduldig inmiddels.
Ben ook nog niet zo lang bezig, (ronde 7) en we hebben al 2 gezonde kinderen dus mag ook eigenlijk niet klagen. Maar die teleurstelling iedere maand is zo vervelend! Ik begin al op een punt te komen dat ik eigenlijk niet eens op mijn NOD wil testen. vind dat zonde van de test...:-(

Mijn ovulatie is volgens de berekeningen 6-7. Dus we lopen gelijk op. Hopelijk kunnen we samen naar de mama-club!!

Liefs

Ik herken het ongeduldige ook zeer zeker! Wij zijn alweer ruim een jaar bezig maar eigenlijk hebben we pas vanaf april 2012 een kans van slagen. Daarvoor was de kans niet aanwezig dat het zou lukken door hele lange cyclussen, pcos en een kijkoperatie.

Ook ik heb deze week mijn vruchtbare dagen dus klus en wacht met je mee!

Succes!

hihihi... zelfs ik ben ongeduldig en ben pas bezig met ronde 2 (of 1 aangezien mijn cyclus pas op gang is en ik na verwijderen van mijn spiraal pas een keer ongi ben geworden). Ik heb al twee kids, maar dit is de eerste keer dat ik er zo bewust mee bezig ben. Bij de eerste had ik gewoon zoiets van ik stop met de pil en ik zie wel wat er gebeurd, maar toen was ik ook nog best jong en was mijn leven erg druk. De tweede was niet gepland en is het resultaat van 1 keer onvijlig vrijen... Maar nu ben ik 31, en wil eigenlijk al sinds de geboorte van nr twee 4,5jaar geleden nog een derde... Echt raar he erg je ermee kan bezig zijn als je zo graag wilt!

Snap het dus helemaal! Voor mij komen de vruchtbare dagen er ook deze week aan en ik hoop zo dat het meteen raak is!

Dat laatste hoop ik ook voor alle meiden hier! Laten we een babyboom veroorzaken ;-)

Succes!

Terug
Bovenaan