Ongeduldig

Dag dames,

Zijn jullie ook zo ongeduldig??
Ik kan namelijk niet wachten tot ons kleine ventje er is. En ik ben pas op de helft dus moet nog heel lang wachten! hahahaha

Moet ook eerlijk zeggen dat ik best veel last heb van mezelf! Ik kan niet zoveel doen, dan krijg ik pijn in mijn buik. Als ik langer dan 5 minuten zit dan krijg ik spierpijn in mijn billen. Dit doet erg veel pijn als ik beweeg. Ik heb las van carpaal-tunnel Syndroom, en dus slaap ik slecht. Heb erg veel last van brandendmaagzuur. Ook wordt ik zo om de 1.5 uur misselijk, dan moet ik snel wat eten. Pffff, wordt soms moe van mezelf. Dit is de 3e, en bij de andere 2 had ik geen last van dit soort dingen.

Ik voel de kleine wel heel goed bewegen en heel regelmatig. dat is wel fijn!
Tja en voor de rest moet ik gewoon geduld hebben.

X

die ongemakken maken het wachten niet makkelijker, soms is het alleen al lekker om dat dan even van je af te schrijven, bij mij is het juist andersom bij mn vorige drie zwangerschappen heb ik ontzettende last van mn bekken gehad en ook van brandend maagzuur, deze zwangerschap gaat tot zover erg goed en heb weinig ongemakken, wel heb ik wel eens een dag dat het wat minder is maar mag echt niet klagen.
heb jij je twintig weken echo al gehad ? en weet je wat het gaat worden?
probeer ondanks alles leuke afleiding te zoeken en leuke dingen te doen, ik kan er weer naar uit kijken om straks bezig te gaan met de babykamer en vind het ook erg leuk om mn drie nadere kinderen daar bij te betrekken.
hoop dat verdere ongemakken je een beetje bespaart gaan blijven

groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ik heb volgende week vrijdag mn 20 weken echo. Maar we weten al wel dat we er een jongetje bij krijgen. Ik Doe vooral mijn best om leuk te blijven voor mn andere kinderen, want heb vaak alleen zin om in bed te gaan liggen, maar dat is natuurlijk voor de 2 kids die er al rondlopen niet zo gezellig! We zijn ook al begonnen aan de kamers van de kinderen, want de jongste en de baby moeten bij elkaar omdat we geen kamer over hebben. We hebben ook al samen behang uitgekozen enzo. We zijn net begonnen met behang afhalen van de 1e kamer. Dus we zijn lekker bezig.
Verder ben ik gewoon vooral blij dat ik uberhaupt voor de 3e keer een kindje mag verwachten, en voorzover nu bekend ook weer een gezond kindje.

Groetjes Patries

ah lieve spruitje, troost je, ik ben bijna 37 weken zwanger nu en moet nog steeds spugen, rennies nemen voor en na maaltijden en heb ontzettende last van mijn rug. je bent niet de enige. bij de eerste heb ik ook nergens last van gehad, dus lijkt het of ik nu een dubbele portie krijg!

emesafene zijn goeie tabletjes speciaal voor zwangeren tegen misselijkheid en spugen. verder kan ik me goed behelpen met rennis tegen het maagzuur! verder net nog een blaasontsteking gehad waarvoor antibiotica had gekregen waarvan er weer een vaginale infectie van kwam. die onzin is gelukkig afgelopen nu!

meid ik hoop dat je je snel wat beter voelt, of anders kunt behelpen met lichte medicatie!

Terug
Bovenaan