ongeduldig...

A

Anoniem

Guest
ik kan echt slecht tegen het wachten tussen ei en nod!
Ik heb 10 dec eisprong gehad denk ik. Savonds laat een steek links in mijn buik. En maandagochtend 2 goeie strepen op ovutest. Dacht dat het pas 14e zou zijn...
Maar goed nu had ik zondag eerst beetje roze slijm...en maandag en vandaag oud bloed. Niet heel veel. Dacht nu natuurlijk gelijk aan innesteling. En zou ook kunnen na 5-7 dagen!
Ook last van een paar druppels vocht uit borsten en als ik erin knijp dan ook. Dus ik word helemaal gek!! ;)

Zo moest het even van me afschrijven..

Spannend zeg ik ga had voor je duimen had vandaag ook op eens taaie afscheiding wat wat roze achtig was nog nooit eerder gehad te minste me niet opgevallen..

Wanneer is je nod?

Ik dacht dat mijn nod 28 dec is maar vandaag telefonish controle gesprek met gyn gehad , en die zei dat ik maandag een testje kan wagen als ik wil.

bij Jason en de mk had ik beide die roze afscheiding. Vandaar dat ik nu zoveel hoop heb

wat spannend voor jullie. ik had zelf ook al heel snel last van vocht uit mijn borsten, en eerste testen waren zels negatief maar blijk nu wel zwanger te zijn. probeer dus echt je rust te pakken en ga iets doen om de tijd te doden. ik zal voor je duimen.

Spannend.. En dat geeft mij ook hoop 28ste dat is al snel nog ff geduld.. Mijn is volgens normale telling de 3de maar vermoed dat me eisprong eerder iz geweest..

We hebben in iedergeval zeer regelmatig geklust dus we zullen zien..
zou leuk zijn weer in de zelfde mamaclub

Terug
Bovenaan