Ongeduldig?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben sinds begin december gestopt met de pil en ben daarna gewoon ongesteld geworden. Nu ben ik inmiddels overtijd en heb verschillende kwaaltjes waardoor ik zelf ga denken dat ik zwanger ben. Nu ben ik bang dat het tussen mijn oren zit en dat het gewoon komt door het 'ontpillen'.
Ik heb namelijk net al een aantal keer gelezen dat je door het 'ontpillen' wel maanden niet ongesteld zou kunnen worden.
Daarnaast lees ik ook weer dat mensen de eerste maand na het stoppen van de pil al zwanger bleken te zijn. Ook dat mensen een zwangerschapstest hebben gedaan die een negatieve uitslag gaf en na een paar dagen een test met een positieve uitslag.
Ik heb al een zwangerschapstest gedaan, maar die gaf een negatieve uitslag...

Hebben jullie ervaring met het zwanger worden na de pil?
Ik kan nergens anders aan denken en vind het fijn om hier met andere over te praten die ook graag zwanger willen worden!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs,
Kim

Ik had wel direct weer een regelmatige cyclus, maar je hoort gewoon veel dat sommigen echt even de tijd nodig hebben, zeker als ze een zware pil hebben geslikt.
Wij werden de eerste na 6 maanden zwanger, wat helaas een miskraam werd. Daarna was ik na 3 rondes zwanger. Een gezond meisje gekregen.
Bij onze tweede heb ik bewust 3 maanden de tijd genomen, dus met condoom gedaan. Daarna was ik ook in de 3e ronde zwanger,

Succes meid!

Ik ben tot 2keer toe door de pil heen zwanger geraakt..
Dan was het bij mij achteraf gezien een geval dat de pil niet goed werd opgenomen dus dat is vergelijkbaar met slecht de pil slikken en braken of ab gebruik tijdens de pil

Elk lichaam is anders en elke pil is anders, dus het is moeilijk om te zeggen of je lang moet ontpillen of niet,
Toen wij de eerste keer zwanger probeerden te raken was mijn cyclus meteen normaal en in ronde 9 waren we zwanger van onze dochter.
Nu is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil. Ben benieuwd of mijn cyclus nu ook weer meteen normaal is.

Bedankt voor de reacties!

Het is ook zo frustrerend want we kunnen nu natuurllijk ook niet verder zolang ik niet ongesteld word..
Ik denk dat ik dit weekend ga testen, ongeduldig!

Ik heb ook van die vage klachten zoals veel hoofdpijn, maagzuur, stemmingswisselingen en veel moeten plassen. Maargoed dit kan natuurlijk tussen mijn oren zitten.. We wachten maar af!!

Net een test gedaan, weer negatief.
Nu maar wachten tot ik ongesteld word en we eindelijk weer verder kunnen. Het blijft nu wel heel lang weg.

Succes!

Jammer dat je test toch negatief is. Ik ben ook heel ongeduldig, ik ben in oktober gestopt met de pil en heb nog een onregelmatige cyclus. Succes aankomende maand groeten

Terug
Bovenaan