Ongeduldig?

20+3...het gaat snel maar soms niet snel genoeg. Ik heb morgen m'n 20 weken echo. Ik vind het spannend en hoop dat alles goed is met m'n kleintje.

Wat me nu al een paar weken bezig houdt is dat ik nog niks voel. Dat gekriebel waar iedereen het over heeft of de bubbels, niks. De vk zei de laatste keer dat m'n placenta aan de voorkant zit en het daardoor langer kan duren...maar hoe lang nog? Zijn er meer vrouwen die wachten op het kriebeltje? En hoe ver zijn jullie?

<p class="MsoNormal">Hoi Joanniie</p>

<p class="MsoNormal">Ik heb 2 zoontjes en vooral bij mijn eerste zwangerschap herinnerde ik me dat ‘kriebeltje’ nog heel goed. Op hoeveel weken dit nu precies kwam, weet ik niet meer, maar ik denk dat ik zo’n 20 weken ver was. Het was mijn eerste zwangerschap en eigenlijk had ik nog nooit gehoord van dit kriebeltje. Ik kon er dus ook niet naar uitkijken of me zorgen maken dat het er nog niet was... Jij hebt al van dit kriebeltje gehoord, dus kijk je er vol spanning naar uit om dit te voelen, waardoor je je er misschien wat te veel op concentreert. Ik zou me niet al te veel zorgen maken als ik jou was. Op een ogenblik dat je het minst verwacht zal dit er heus wel zijn!</p>

Hoi,

Ik heb precies het zelfde nu 20+1,  en ook placenta aan de voorkant.  Wacht ook vol ongeduld tot ik ons kindje kan voelen.

Duurt ook nog even voor 20 weken echo op 1 mei was er pas een plekje.

Misschien dat tineke goed punt heeft, dat we het beetje los moeten laten.  Maar ja erg lastig hoor.

Gaat verder alles goed met jou joanniie?

Dank voor jullie reacties! Ik heb vanmiddag m'n 20 weken echo, misschien dat dat helpt om het los te laten.

Klinkt misschien gek maar het is ook een soort van geruststelling als hij/zij te voelen is. Tussen de echo's zitten te veel weken. Er gebeurt van alles in je lichaam, met de kleine en we moeten het maar steeds afwachten. Het is bij mij een beetje angst omdat ik om me heen zoveel zwangerschappen fout heb zien gaan...maakt het allemaal niet makkelijk.

Maar voor de rest gaat het goed, Thamara :) Ik heb bijna geen last gehad van al die bekende kwaaltjes, waar ik heel blij om ben. En m'n buikje begint al lekker rond te worden. Als ik iets schattigs koop voor de kleine leef ik helemaal in dat moment, op m'n roze wolk haha.

Hoe is het met jou?

@ joannie

ik ben zelf 18 w en ik voel ook nog Niks..

mn placenta ligt voor en de vk vertelde me dat het wel tot 22 w kan duren voor ik t voel..

ik zelf heb bij baby park een hartslag meter gekocht je kan t ook via bol . Com kopen

ik ben er heel blij mee want zo af en toe pak ik hem er bij en zoek ik der hartje op dat geeft me rust..

misschien ook iets voor jou

Hoi allemaal,

ik heb de placenta ook aan de voorzijde liggen.. maar gek genoeg voelde ik de eerste bubbeltjes al met 15 weken.. dus wel erg vroeg.. maar er zaten wel heel wat dagen weer tussen tot dat ik hem weer voelde. Nou ben ik 32 wk en nu pas voel ik de echtr bewegingen! En zelfs dan niet zo hard zoals iedereen soms zegt.. misschien dat jullie het onbewust al een keer gevoeld hebben zonder dat jullie het weten!

Leuk om de reacties van iedereen te lezen.

Joanniie,  hier alles ook goed, ik heb verder ook weinig klachten,  soms wat vermoeidheid,  of wat last van me darmen. Er begint bij mij ook al een echt buikje te komen. Ja ik kan ook erg genieten van shoppen van dingen voor de kleine.

Dit weekend druk met grote opruiming,  net nog wat spullen bij kringloop gebracht.  Heerlijk om ruimte te maken voor de kleine.

Jullie ook zwanger van de eerste?

Terug
Bovenaan