Ongeduldige huisarts......

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik heb geprobeerd me weer even bij te lezen, heb weinig tijd om te computeren de laatste tijd, maar zie dat er weer meiden zwanger zijn geraakt, echt geweldig!

Ik wilde nog even snel iets kwijt, ben vanmorgen weer naar de dokter gegaan, ben nu bijna 2 maanden over tijd, wat heel goed kan zo na de pil, maar ik heb zo'n buikpijn dat niet overgaat, echt heel vervelend, het is gelijk na het stoppen van de pil begonnen.Ook heb ik krampen aan de zijkant van mn buik. De arts heeft  nu 2 twee keer een inwendig onderzoek gedaan, maar alles voelde prima zegt hij. Nu heb ik het gevoel dat hij absoluut niet luistert naar me en me zo snel mogelijk de kamer uitkletst met de mededeling dat ik moet wachten op mijn cyclus, wat ik ook wel begrijp, maar is die pijn ook normaal?

Vandaag zei de dokter ook gewoon dat ie geen tijd had en dat ik maar weer een nieuwe afspraak moest maken. Pff dat durf ik dan dus niet meer...

Nu wil ik eigenlijk weer terug naar mijn vorige arts in mijn vorige woonplaats, heeft iemand hier ervaring mee, kan dat zomaar?

Hebben jullie nog tips wat ik hiermeer aan moet?wat heb ik nu aan een ha als ik me er absoluut niet bij op mn gemak voel?

veel liefs Henriette

hallo
ik had eerst ook een ha die me niet serieus nam. toen hij op vakantie was en zijn vervangende ha kreeg, leek hij mij een stuk aardiger.
ik ben dus toen overgestapt.
ik ben blij dat ik nu een ha heb waar ik me op mijn gemak voel.
dat scheelt een stuk.
ik kan daar terecht met al mijn stomme vragen, en ze maken altijd tijd voor me.
het is niet leuk als je niet serieus wordt genomen.
sterkte
groetjes manuela

Hoi,

Ik denk dat het wel heel belangrijk is dat je je op gemak voelt en het gevoel hebt dat je alles kunt vragen en serieus wordt genomen. Als dat bij je huidige huisarts niet het geval is, is het misschien wel het beste om naar een andere huisarts te gaan kijken. Mijn man was ook niet tevreden over zijn huisarts (Zij had een ernstige hartkwaal bij hem niet serieus genomen!) en is toen ook overgestapt naar mijn huisarts.

Maar ik weet niet of het ook mag in een andere plaats. Volgens mij moet je  een huisarts in je woonplaats hebben. Maar dat zou je anders even moeten na vragen bij je verzekering.

Liefs Nanda

Ha Henriette,

Volgens mij moet je ook een huisarts dicht bij huis hebben. Ikzelf zit nog bij mijn vorrige huisarts, omdat ik me daar goed bij voel. Ik heb hier in de buurt wel rondgekeken, maar heb er uiteindelijk niets mee gedaan. Mijn huisarts zit wel ver weg, en ik weet dat dit niet de bedoeling is, maar goed. (50 kilometer van huis) Ik heb mijn adres daar weer terug laten zetten op het adres van mijn ouders. Ze weten ervan hoor, maar accepteren het, en ben van harte welkom (waarschijnlijk omdat ik toch nooit kom... hihi) De laatste keer moest ik me weer opnieuw voorstellen, hihi.

Ik wens je veel succes met het vinden van een nieuwe Huisarts, zal je vast lukken om een vertrouwd iemand te vinden. Ennuh, heb niet het gevoel dat je je laat wegpesten door zo een vent hoor. Ga je gevoel achterna, anders voel jij je slecht en daar los je het probleem absoluut niet mee op. Sterkte.

Groetjes J

He Henriette,
Goh ben je nog steeds niet ongesteld geworden?
Een tijdje geleden hebben we msnst en toen vertelde je al dat het zo lang duurde.
Nou ik zou een doorverwijzing naar een gyneacollog vragen. Je ha kan niets vinden en jij voelt dat het 'niet goed' is. Het zal wel een enorme h*ft*r zijn als hij niet een doorverwijzing wil maken.
En daarnaast ben je volgens mij gewoon  vrij om een ha te kiezen. Ik ben ook van gyn veranderd en moet nu echt een heel stuk verder rijdenmaar heb dat er wel voor over. Wel is het denk  ik verstandig om niet te ver uit de buurt te hebben in geval van spoed.

Zit je nog wel eens op msn??

groetjes  

hai ingee, ja ben nog steeds niet ongesteld geworden, heb nu dik twee cyclussen overgeslagen,heel erg balen want nu kan er ook niet geklust worden....

Bedankt voor jullie reacties over de ha, ik hoorde toevallig dat op elke donderdag een vrouwelijke arts de dienst van mijn ha waarneemt, dus dat onthoud ik en de volgende keer maar ik voor die dag een afspraak!

Nu maar hopen dat ik gauw ongesteld word en dan neem ik de buikpijn wel voor lief..hahah!

veel succes met klussen dames!

liefs Jet.

ps ingee ik zit heel vaak op msn, maar ben er niet altijd!

Terug
Bovenaan