Ongelijke benen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gisteren moesten we weer naar het cb en daar kwamen we er achter dat ons meisje d'r benen niet van gelijke lengte zijn. Er zit denk ik ong. 1 cm verschil in.
Nu moeten we eerst naar de h.a.,maar uiteraard is die volgende week op vakantie dus pas, dinsdag over een week. Dan kijken of hij ons wil doorsturen naar kinderarts.
Ben erg benieuwd wat er hier uit gaat komen.
Misschien moet ze een spreidbroekje dragen of ...?????
Geen idee...!!

Heeft iemand dit ook of weet iemand wat ze hier aan kunnen doen?

Sannemams

Hoi.
Ik heb er zeker ervaring mee, maar niet met mijn kindje maar ikzelf..
Ik heb vroeger jaren in het ziekenhuis gelopen omdat mijn benen ook verschillen van lengte.. Uiteindelijk heeft het er nog om gehangen of ik in het ziekenhuis opgenomen moest worden "aan de gewichten" (ze zouden dan aan mijn kortere been gewichten hangen om het op te rekken zeg maar), maar omdat ik toen ver uitgegroeid was was het niet nodig, en is het uiteindelijk bij een verschil van ruim 1 cm gebleven. Wel moet ik eigenlijk altijd een extra hakje onder mijn schoenen laten zeten, maar omdat ik meestal rubber (platte) zolen heb, gaat dat niet altijd. Aan mijn lopen merk je niks of zo, maar als ik op blote voeten sta kun je zien dan mijn knieen en knokkels van mijn enkels verschillen...
Ik hoop voor je dat het bij je kindje ook mee zal vallen..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan