ongelijke borsten

Hallo, ik ben 10 weken zwanger en mijn linkerborst begint al aardig te groeien, maar de andere lijkt niet te veranderen. Weet iemand of dit normaal is en of het weer goedkomt of betekent dit dat ik straks maar met een borst kan voeden??? Alle reacties zijn welkom.
 
hoi nikkie,



maak je geen zorgen, ik heb het altijd gehad en met de 1e heb ik 9 mnd
bv gegeven. Je zal merken dat je met bv altijd een kant hebt waar
"meer"inzit en die dus groter is, helemaal niet erg want zodra je met
bv stopt gaat het meestal terug naar wat je hebt en nu zit je nog maar
in het begin van je zwangerschap en best kans dat het nog gelijjk trekt



groetjes carreen

 


Hoi hoi..
Ik dacht eigenlijk meteen dat toen je "vroeger" borsten kreeg, dat de ene altijd eerder groeide dan de andere en dat t vervolgens bijtrok!

Is dat nu misschien ook niet zo?

xx Bren

 
Dank voor jullie reacties. Ik had al op internet gezocht maar ik kon er niks over vinden. Hopelijk trekt die andere borst inderdaad nog bij. Ik ben in elk geval erg blij om te horen dat jij gewoon bv hebt kunnen geven.  Ik ga er maar vanuit dat dat voor mij straks dan ook  geen probleem zal zijn. Groetjes.
 
Hoi,

Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken. Ik heb zelf kleine borsten (ben nu 28 weken zwanger en nog steeds een a-cupje). Mijn linker is iets groter dan de rechter, maar sinds vorige week is het juist de rechter waar spontaan wat borstvoeding uitkomt, terwijl links nog geen druppel verliest.

Ik hoop wel dat mijn borsten nog iets groter worden. Ik heb namelijk al gezien dat de voedingsbh's pas bij een b-cup beginnen en dat lijkt me wel zo prettig om die te kunnen gebruiken.

Veel succes bij de rest van je zwangerschap!

Groetjes ,
Miranda

 
hoi nikkie,

ik ben nu 14 weken zwanger en mijn rechter borst is groter dan de linker.
bij mijn 1ste heb ik ook borstvoeding gegeven en toen was het verschil duidelijk merkbaar.
eigenlijk is niks symetrische aan je lichaam kijk maar eens goed.

groetjes moni
 
Ha Nikkie,

Ik kom net bij de verloskundige vandaag en heb gevraagd over 1 grotere borst...
Zelf is mijn rechter borst namelijk al flink gegroeid terwijl mijn linker nog niets is aangekomen. Ik heb altijd al last van striemen op mijn huid en op mijn rechtervorst heb ik ze nu echt zitten. Maar de verloskundige zei dat de ene borst wel eens harder groeid en dat dit meestel om en om groeid en dus later weer wat bij komt.
Dus ik zou me daar niet druk om maken. geniet van je zwangerschap.
Groetjes J (11wkn °1dg)
 
Terug
Bovenaan