ongelofelijk: bevallen nadat je t pas 3 weken weet!

A

Anoniem

Guest
Dit heb ik niet van internet of via via...

Nee ik kreeg net een mailtje van een collega die ik ken uit de opleiding hij is 22..
om een beeld te schetsen: hij woont nog bij pa en ma, hij was  3.5 jaar gelden nog maagd :)-)   heeft ie geweten hahaha) en altijd zorgelijk om zijn collega's.. een echte lieverd, maar erg naief/kinderlijk. (toen iig)

Toen ik zwanger was en dat gerucht zich verspreidde.. kwam hij naar mij toe: hoe ik zwanger was geworden?!?! mijn collega heeft hem toen het bijtjes verhaal verteld,
Hij kreeg een vriendin en echt: een bloedmooie lieve meid...

en nu: ze zijn papa en mama!!   Ze wisten het pas 3 weken, zijn vriendin werd gewoon nog ongesteld (het is echt een slank meisje, ik begrijp t niet hoor!) Ze dachten dat ze nog een week of 5 moesten maar t kindje is dus 1 week te vroeg maar geboren..

Hij moet 6 mnd naar bosnie in mei en heeft besloten om dat toch nog te doen in overleg met alle familie.. zij gaat geloof ik bij zijn ouders wonen en wil wel haar studie afmaken.. en daarna gaan ze er echt voor! dat geloof ik wel.. ik vind t geen fijne situatie maar ik denk dat t kind zeker goed terrecht kom, het komt in hechte goede familie...

maar echt he! ik denk er de hele tijd aan.. hij is net zelf kind af,  gebeurd dit.. ik denk dat ie er nog er aan moet wennen!

Nou ik moest t echt even vertellen...

pfff.. zoweizo kun je bij sommige mensen nog geen kinderen voorstellen he?
En dan het idee dat ze dus al zo lang zwanger is en het niet doorheeft???? Dat lijkt me zo apart, raar en ook erug jammer!! haha..

Gr. Sas.

Dit soort verhalen verbaasd me altijd. Mijn nichtje heeft twee kinderen en heeft twee keer niet geweten dat ze zwanger was. De eerste keer kwam ze er pas tijdens de bevalling achter: nee mevrouw, u heeft geen buikgriep, u bent aan het bevallen  En bij de tweede kwam ze er 2 maanden voor de bevalling achter, ook omdat het begon te rommelen.

Mijn nichtje is nogal zwaar, dus op zich zie je inderdaad niet dat ze zwanger was. Maar twee keer achter elkaar, ik vind het nog steeds heel typisch.

Nou, hopelijk komt het allemaal goed met je collega en zijn vriendin, en dat hij ook maar gezond en wel terug komt van zijn uitzending!!

Hoi hoi,

wat een raar verhaal! Maar je hoort het vaker hoor dat vrouwen gwn ongesteld blijven worden. Maar dat ze helemaal geen buikje heb gehad, en de kleine niet gevoeld heeft, vind ik raar.
Maar het zal heus wel zo zijn hoor... De "wonderen" zijn de wereld nog niet uit haha!

Hoop dat het allemaal goed komt!

Liefs Debby.

Ik heb ook wel eens gehoord dat het psychisch heel erg meespeelt of je er aan toe bent of niet. Maar meestal is dat bij bijv. tienermeisjes, die helemaal niet zwanger willen / 'kunnen' worden. Dan blokkeren je hersenen  de gedachten  m.b.t. zwangerschap en alle zwangerschapskwalen.

Ik heb er eens iets op tv over gezien. Dat meisje was zo verdrietig dat niemand geloofde dat ze het echt niet wist en toen werd het dus bevestigd dat het kan.

Trouwens, op het werk bij mijn schoonvader is er in het afgelopen jaar (een stevige vrouw, dat wel) met buikpijn naar huis gegaan en bleek ook om een bevalling te gaan. Die wist ook van niks.

Nou, ik wist bij allebei mijn zwangerschappen al voor de test dat ik in verwachting was. Het is hier niet te missen!  Gelukkig nu redelijk klachtvrij en hoop dat voorlopig te blijven!

Groetjes, Marisa

hoi

sorry maar ik geloof niet zo in dat soort verhalen
vind het altijd een beetje vreemd en apart

zo'n kindje gaat toch bewegen in je buik
dat voel je dan toch???

maar goed ieder zijn verhaal/mening enz.

groetjes moekje

Jemig..op die leeftijd niet weten hoe je zwanger word??
Vind ik ook al best ongelofelijk..
Maar iedereen kent wel van dit soort verhalen..
Laatst hier in een dorp vlakbij, meisje van 15 die mama werd..toe maar!
Ik denk dan altijd..als je weet op die leeftijd hoe je sex moet hebben..dan weet je toch ook wel wat er van kan komen ofniet??
Het blijft lastig en apart..het niet weten dat je zwanger bent..!!:??
Hopelijk word het een fijn gezinnetje!
Gr Rina

Terug
Bovenaan