ongelofelijk, heb er geen woorden voor

Dit gaat even helemaal niet over de zwangerschap, maar ik moet het kwijt.....

vanmorgen werd ik door mijn zusje gebeld. Een goede vriendin van haar is vannacht plotseling overleden. haar dochtertjes gingen kijken waar mama nu bleef en wilde haar wakker maken, maar helaas mama werd niet wakker.
Ze was nog maar 29 en had 3 dochters van ik geloof 8,6 en 4
zo triest zo triest.
ben er helemaal stil van......................................

Ik heb hetzelfde als kind meegemaakt, mijn vader werd ook niet meer wakker, hij was 47 jaar...ik heb hem, samen met mijn moeder, zo op bed gevonden...

gecondoleerd met het verlies!

groet hilal

gecondoleerd met dit verlies

ook wij hadden dit 3december mn vader ging mn moeder wakker maken en mn zusje van 13 en ook ons moeder werd niet meer wakker het doet me nog zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pijn dat ze er nooit meer zal zijn....

hebben de kindjes wel een papa nog?

sterkte

liefs

Wat een vreselijk bericht..........wij hebben net een goede kameraad van mijn man vorig jaar december aan een vreselijk auto ongeluk verloren.
Ze hadden 2 zonen van 4 en 3 en zijn vrouw was 25 weken zwanger van hun derde kindje.

Afschuwelijk om van zo dichtbij mee te moeten maken, en vooral ook dat ze het derde kindje alleen moest krijgen ( het is een meisje geworden, geboren op 29 maart jl).
Het leven gaat niet altijd over rozen........

STERKTE!!!!!!
Groetjes Ly

Hoe gaat het nu? Vreselijk zeg voor die meisjes om hun moeder zo te vinden. Heel erg dat jou dat ook is overkomen Hilal.

Als iemand in je omgeving overlijdt lijkt nog harder binnen te komen als je zwanger bent. Sterkte!

Groetjes Sacha

hoi hoi
ik ben donderdagavond wezen condoleren en dat is zo dubbel. Ik stond daar in de rij te wachten en ukkie was aan het trappen. Zo raar!! je gaat daar heen omdat er iemand is overleden en in je buik groeit nieuw leven. Tja zo is het nu eenmaal.
Blijf het nog steeds onwerkelijk vinden, maar het is echt waar.

bedankt voor jullie medeleven en voor diegene die het ook mee hebben gemaakt alsnog gecondoleerd.

groetjes Daniela

Terug
Bovenaan