Ongelofelijk moe

Dames
ik ben nu 7 weken. En ik heb weinig kwalen, behalve één: ik ben de hele dag door zo ontzettend moet... met name na 16.00 uur. Dan voelt me lichaam alsof ik een hele marathon gelopen heb. Wie herkent dit en heeft iemand een goede tip voor me om die vermoeidheid enigzins te onderdrukken?

Groeten van Jenny
 
Ik heb helaas geen goede tips. Meestal hoor je dat je er gewoon aan toe moet geven. Bij mij werkte dat averechts, want ik werd dan erg misselijk. Gewoon in beweging/aan het werk blijven en dan wel in een iets rustiger tempo hielp bij mij wel. En 's avonds gewoon helemaal niets meer doen en op tijd naar bed.
 
Bij mij hielp het juist wel om dan even er aan toe te geven. Dan ging ik op bed of de bank liggen. Mijn misselijkheid werd juist minder ook daardoor. Daarna was ik weer even opgeladen en kon ik er weer tegenaan. Helaas is er niks voor om het te onderdrukken. Gewoon doorgaan op het tempo wat je gewend was werkt alleen maar averechts is mijn mening. (en ervaring) Verder nam ik floradix, dit is een kruidendrank waar veel ijzer en vitamine in zit. echt een aanrader.
 
Het hoort er natuurlijk ook wel bij, maar laat in ieder geval even je hb prikken, in mij zwangerschap was deze te laag met wat ijzerpillen voelde ik me snel weer beter.
 
Ik heb het ook gehad, ik heb me toen (op advies van het ziekenhuis)een weekje ziek gemeld rond de 8e week en bijgeslapen, daarna heb ik een week halve dagen gewerkt en toen was het van me af en ging het weer beter. Misselijk ben ik eigenlijk niet geweest. Ik ben nog steeds meer moe dan voordat ik zwanger was maar ik kan wel gewoon mijn werk doen, daarna doe ik niet meer veel omdat ik dan wel echt kapot ben. Ik ben morgen 18 weken zwanger.

groetjes, Jane
 
hoi
ik denk dat er niet echt iets aan te doen is. dan gewoon goed rusten en op tijd naar bed. ik lig er soms ook wel om 20:30uur in. ben dan kapot. als ik moe wordt dan wordt ik ook duizelig, ik weet niet of iemand dit ook heeft?
als je denkt dat je ijzer tekort hebt kan je ook rosevicee ferro gaan drinken...dat helpt je misschien ook.
groetjes van sandy
 
Terug
Bovenaan