ongelofelijk veel respect!

dag dames!

ineens kreeg ik ff zon gevoel ik moet ff op deze forum kijken... aantal jaren trug kwam ik hier ook regelmatig om mn ei kwijt te raken (mooi gezegd he?!)
het wou maar niet lukken om zwnager te worden..
elke maand was een teleurstelling en het leek alsof elke dag wel iemand met MIJN droom er van door ging!

volgens mij hebben wij er zon 2jr over gedaan.. ik was net bij de gyn... en moest eerst 3mnd tempen.. de vervolgafspraak was ik plots zwanger!
inmiddels heb ik een dochter van bijna 2jr en ook een zoontje van 8mnd!
waarschijnlijk heeft het bij mij zo lang geduurd omdat ik jaaaaaaaaaaren de pil had geslikt!

maar wat een verdriet heb ik ervan gehad  dat het niet wou  lukken eerst!
soms krijg ikook kriebels bij jullie verhalen! wat een pijn kun je hebben!

en ik wou eigenlijk alleen maar ff tegen jullie zeggen hoe veel respect ik heb voor jullie!! want dit is niet niks he?!
dat vind ik echt!
het is zon slopende,afwachtende soms teleurstellende lange weg...

ik wil jullie een hart onder de riem steken!
blijf moed houden dames!
ik hoop dat jullie allemaal snel"aan de beurt" zijn!

ik duim voor jullie!!!!

succes!

wat een lieve woorden cenn.
Ik blijf indd de hoop houden al heb ik het daar soms heel moeilijk mee.
Je hoort vaak dat het ineens plots onverwachts komt als je er niet zo mee bezig bent.
Hoop dat ook die tijd snel zal komen voor mij en voor alle andere die al zo lang bezig zijn.

he susie!

ja ik weet als geen ander hoe je je voelt...
en dat je soms geen hoop meer durft te hebben...
ik weet wat voor een pijn je kunt hebben... ik werd op het laatst gewoon deprie... snel negatief en trugetrokken... ik had teveel pijn.. en nam mezelf wel 100x voor... nu zet ik het van me af en focus ik me op andere dingen omdat ook ik zo vaak hoorde als je er niet meer mee bezig bent dan gaat het vanzelf...
tja meid.. als je zo graag wilt en je weet dat er elke x een kans is.. moet je heeeeeeeeel sterk zijn om daar dan niet mee bezig te zijn!

en wat ik ook altijd had als zwangeren dan tegen mij gingen klagen over de kwaaltjes dacht ik altijd jezus.. wat zeur je nu?! je bent zwanger!!!   ik zou dan zo graag ruilen!

en hoop houden is nooit verkeerd! en wie weet meid ben je de eerstvolgende x zwanger! het kan zo ineens gebeuren!
ik ga voor je duimen ok?

houd vol!!!!

hoi cenn,

Dankje voor je lieve woorden.
Het blijft indd moeilijk en iedere maand is teleurstelling.Nu net afgelopen maandag ongesteld geworden en dan merk ik altijd dat ik eerste dagen daarvan in onwijze dip zit.Gewoon tegen het depressieve aan.Moet mijzelf dan weer moed inpraten.
Gelukkig heb ik veel steun van mijn partner.Weet dat hij er ook mee zit,omdat hij mij er zo onder ziet lijden,maar hij kan er niks aan doen dan alleen mij aanhoren.Begrijp dat dat voor hem ook super moeilijk is.

Ik word ook gek van dat gezeur van mensen die dan zwanger zijn om mij heen en zitten te klagen.Denk dan indd ook van zeur toch niet zo jij bent tenminste zwanger. Of wordt boos als ik hoor dat mensen in omgeving ongewenst zwanger zijn terwijl wij het zo graag willen en het zo gewenst zou zijn.

Maar ja wat jij zegt we houden hoop.Jullie hebben er ook 2 jaar over gedaan en het is ook gelukt.

x susie

och shit ja...
hoe lang zijn jullie al bezig dan???

mooi dat je wel begrip en steun krijgt van je partner,scheelt een hele boel!
ja zeker is voor hem ook zwaar!!!

je leeft elke x weer zo naar het moment toe... elke dag is een afwachting... en dan word je ineens weer ongesteld... balen is dat!
kun je weer zon tijd wachten!
bestond er maar 1 of andere pilletje die als je hem slikt gelijk zwanger zou raken..

bij mij was het best raar... vanaf het moment dat ik de pil liet staan dacht ik echt elke maand zwanger te zijn... ik lette overal op...en elke maand was het niet zo... de allerlaatste maand wist ik het zker.. nu is er zowiezo niks.. het voelde alsof er elk moment bloed uit kon komen zeg ma.. ma 1dag over tijd...ach en had standaard een test in huis.. dus dacht ach doe hem wel ff.. ik wou hem weggooien want ik wist het dit x bijna zeker.. nu was er niks.. ik keek nog ff snel.. en ja hoor 2streepjes!
kon het niet geloven!
waarschijnlijk heeft het bij mij zo lang geduurd omdat ik meer als 10jr aan de pil was... het duurde ook heel lang voor ik mn eigen cyclus kreeg...
rotspul ist!
en de prikpil schijnt nog erger te zijn... een vriendin van me had dat.. duurde ook mega lang voor zij zwanger werd.. word ook door iedereen bevestigt dat het dan langer kan duren!

zitten jullie al in de mm??

tis zo frustrerend dat je er geen grip over hebt he? je doet er van alles aan elke x weer... en dan NOG geen resultaat!!
ik hoop dat je btje van je af kunt schrijven en dat je wat hebt aan het forum... hielp mij toen wel iig! het gevoel dat je absoluut niet de enige bent die hier mee worsteld....

ach en de kans is best heel groot dat je zwanger raakt ooit,zo moet je maar denken.. hetzij spontaan hetzij met hulp van...

Hoi cenn,

Inmiddels zitten we nu in ronde 18 kan ook paar rondes langer zijn hoor.Moet zeggen dat ik het niet meer precies weet op gegeven moment raak je de tel kwijt.in ieder geval langer dan anderhalf jaar.Valt nog wel mee als ik andere meiden op forum zie.
Maar voor ons is dit al een eeuwigheid.
Echt precies wat jij omschrijft zo voel ik mij ook.Heb ook iedere keer idee dat ik zwanger ben denk dan mij anders te voelen voel mij zelf misselijk,maar is denk ik gewoon geestelijk.

We zijn na jaar naar ha gestapt en doorverwezen naar gyn daar alle onderzoeken gehad. Laatste was hsg en nu dus half jaar eerst weer op eigen kracht verder modderen.Gelukkig volgende maand weer naar gyn, waarschijnlijk krijg ik dan kijkoperatie. Alle onderzoeken tot nu toe waren goed ook bij mijn vriend dus ja waar het aan ligt.
Ook mijn cyclus is nog best wel van slag vooral eerste maanden na stoppen met pil was toen soms 2 wk overtijd laatste paar maanden is mijn cyclus iedere keer zo rond de 33 dagen dus begint nu eindelijk goed te worden.Gyn zei toch dat ik goede cyclus had en goede eisprong,maar ja is toch moeilijk plannen wanneer precies eisprong is als je langere cyclus hebt ondankt alle ovulatietesten die er zijn.
Eerste maanden heb ik dat wel gedaan,maar dan ben je er zo mee bezig en vind dat je dat toch moet proberen minder te doen.
Mischien komt het daar ook wel door je hoort vaak dat als mensen eenmaal plekje hebben gegeven dat het niet lukt dat ze dan spontaan zwanger worden.Hopelijk komt dan snel bij mij die tijd,want het blijft moeilijk om er niet aan te moeten denken.

Maar merk wel sinds dit forum dat ik er veel beter over kan praten in mijn omgeving zonder dat ik direct in de tranen schiet.

x susie

hoi hoi...

hoe voel je je vandaag??

tja ik denk dat heel veel meiden zich zo voelen en als ze dit lezen dat het herkenbaar is!
dus ook al anderhalf jaar?? tja op een gegeven moment wist ik het ook niet exact meer hoor!
tja voor jullie idd al een eeuwigheid.. sommigen nog veel langer.. hoeveel kan een mens hebben he?!
en idd sommigen raken ongewenst zwanger en willen helemaal niet! zo oneerlijk soms!

ik hoop voor je dat het voor jou snel mag komen! en voor alle anderen die zo graag willen!!!
elke x opnieuw proberen positief te blijven! en als je wilt huilen gewoon lekker huilen,lucht het op en kun je weer verder!
wel vervelend als je een lange cyclus hebt.. ma wel beter dat je eerst onregelmatig en nu vrij regelmatig hebt.. is toch een teken dat je natuurlijke cyclus er weer is!
dus je hebt al tijd ovulatietesten geprobeerd??
en elke dag tempen dan??
vast ook al wel..
dat kun je misschien na een paar maanden zien wanneer bij jou de sprong is!
heb toendertijd een x ergens een soort van rekenmachine op het net gevonden waar je zelfs onregelmatige cyclussen je eisprong kon berekenen,ma pff welke site dat was week niet meer.. misschien x googlen?
en tja of je daar niet mee bezig moest gaan.. als het je een stukje rust kan brengen? waarom niet??!

he rustig aan! en alvast fijne dagen (ben een paar dagen weg...)

x

Terug
Bovenaan