dag dames!
ineens kreeg ik ff zon gevoel ik moet ff op deze forum kijken... aantal jaren trug kwam ik hier ook regelmatig om mn ei kwijt te raken (mooi gezegd he?!)
het wou maar niet lukken om zwnager te worden..
elke maand was een teleurstelling en het leek alsof elke dag wel iemand met MIJN droom er van door ging!
volgens mij hebben wij er zon 2jr over gedaan.. ik was net bij de gyn... en moest eerst 3mnd tempen.. de vervolgafspraak was ik plots zwanger!
inmiddels heb ik een dochter van bijna 2jr en ook een zoontje van 8mnd!
waarschijnlijk heeft het bij mij zo lang geduurd omdat ik jaaaaaaaaaaren de pil had geslikt!
maar wat een verdriet heb ik ervan gehad dat het niet wou lukken eerst!
soms krijg ikook kriebels bij jullie verhalen! wat een pijn kun je hebben!
en ik wou eigenlijk alleen maar ff tegen jullie zeggen hoe veel respect ik heb voor jullie!! want dit is niet niks he?!
dat vind ik echt!
het is zon slopende,afwachtende soms teleurstellende lange weg...
ik wil jullie een hart onder de riem steken!
blijf moed houden dames!
ik hoop dat jullie allemaal snel"aan de beurt" zijn!
ik duim voor jullie!!!!
succes!
ineens kreeg ik ff zon gevoel ik moet ff op deze forum kijken... aantal jaren trug kwam ik hier ook regelmatig om mn ei kwijt te raken (mooi gezegd he?!)
het wou maar niet lukken om zwnager te worden..
elke maand was een teleurstelling en het leek alsof elke dag wel iemand met MIJN droom er van door ging!
volgens mij hebben wij er zon 2jr over gedaan.. ik was net bij de gyn... en moest eerst 3mnd tempen.. de vervolgafspraak was ik plots zwanger!
inmiddels heb ik een dochter van bijna 2jr en ook een zoontje van 8mnd!
waarschijnlijk heeft het bij mij zo lang geduurd omdat ik jaaaaaaaaaaren de pil had geslikt!
maar wat een verdriet heb ik ervan gehad dat het niet wou lukken eerst!
soms krijg ikook kriebels bij jullie verhalen! wat een pijn kun je hebben!
en ik wou eigenlijk alleen maar ff tegen jullie zeggen hoe veel respect ik heb voor jullie!! want dit is niet niks he?!
dat vind ik echt!
het is zon slopende,afwachtende soms teleurstellende lange weg...
ik wil jullie een hart onder de riem steken!
blijf moed houden dames!
ik hoop dat jullie allemaal snel"aan de beurt" zijn!
ik duim voor jullie!!!!
succes!