Ongelooflijk verhaal!!!

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Een kennis van mijn moeder is al jaren bezig met zwanger worden. En na allerlei behandelingen had ze de hoop opgegeven dat ze nog zwanger kon worden.
Maar nu is ze opeens op de natuurlijke manier zwanger geworden.

En nu vragen jullie je af hoe lang ze erover heeft gedaan....zeventien jaar....!!!

Ongelooflijk toch, ik ben echt supper blij voor haar!!!

Wou effe dit bijzonder verhaaltje met jullie delen!!! Misschien dat jullie nog bijzondere verhalen kennen die jullie met ons willen delen. Is altijd leuk!!!

Veel liefs Mofa (37wk)

een tante van een vriendin van me is ook al een aantal jaren bezig om zwanger te worden, helaas tot nog toe zonder resultaat..
maar wie weet, laat ons voor haar ook hopen op zo'n wonder!

en goede zwangerschap gewenst voor de vrouw in kwestie!
jasm.

wat zullen ze blij zijn. pfff, na 17 jaar!!! alle sterkte voor ze! mijn ouders deden 6 jaar over de eerste, maar van 17 jaar had ik nog nooit gezet.

Groetjes,
Sara

Oh jeetje 17 jaar dan verwacht je het toch niet meer.
Hopelijk kunnen ze nu gaan genieten en loopt alles voorspoedig..

jeetje, na 17 jaar dat is echt een verrassing!!!!

Mijn man en ik kregen in 1998 (na een aantal jaren "oefenen") te horen dat wij samen nooit kinderen zouden krijgen, 0,0% kans en via IVF achtte de gyn de kans ook nihil.
Maar..............in 2002 kregen wij een dochter en in 2004 een zoon. En als alles goed gaat krijgen wij in april 2008 zelfs een derde (van de laatste was ik zelfs in een keer zwanger).
Zo zie je maar wonderen bestaan. Ik moet wel zeggen op het moment dat we (voornamelijk ik) het wat loslieten en ons leven anders gingen plannen (ik ging weer studeren), raakte ik zwanger

Jeetje 17 jaar!!  :D

Ook ik ken zo'n verhaal. oudtrainer van mij heeft een zoon van 36 jaar, maar de tweede  liet ook lang op haar wachten. Zij kreeg 21 jaar geleden de naam: Désiree (de gewenste), dus ook een verschil van 15 jaar!

Hii

ik moet opeens denken aan het verhaal van Sara en Abraham uit de bijbel, die heeft toch ook jaren geprobeerd zwannger te worden?? hahaha
supergaaf voor je vriendin!
ik ken een meisje dat niet zwanger wilde worden, de pil gebruikte en maar 1 eirstok had, de dokter had zelfs gezegd, als je ooit kidneren wil zal het moeilijk worden, en die was ineens ongepland zwanger, heeft nu een heel leuk zoontje.
het blijft een wonder he

Wouw wat geweldig! Na 17jaar eindelijk zwanger!!!

Nog een ongeloofelijk verhaal:
Mijn moeder kreeg na het behandelen van een doorgebroken blinde darm ontsteking te horen dat ze geen kinderen meer kon krijgen, vanwege de ontsteking hadden ze namelijk beide eierstokken verwijderd. Omdat mijn moeder nog zo jong was (25jaar) hadden ze wel een klein stukje laten zitten voor de hormonen...
Gelukkig had mijn moeder al twee kinderen, een jongen en een meid dus een sterke wens voor meer kinderen had ze niet.
Jaren heeft ze onbeschermde sex gehad ze kon toch niet zwanger worden.
Op een gegeven moment ontmoete zij een nieuwe man, ging trouwen en een jaar later had ze het gevoel dat ze zwanger was... Maar dat kon toch niet????
Toch maar een test gedaan en ja hoor; zwanger!
De eierstok had zich hersteld; was weer aangegroeid en daaruit ben ik geboren!

Doktoren weten het ook niet altijd; het lichaam is vaak nog een mistery!

Veel liefs Nika

Terug
Bovenaan