ongelooflijk, wat een drukte

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben momenteel 36 weken zwanger van  de tweede,  heb af en toe het idee dat het kindje alle kanten opgaat. Ik voel hem/haar  links en rechts in de buik, onder bij mijn lies, boven bij mijn ribben. Af en toe geeft het ook een druk net of ik naar het toilet moet. Is dit normaal?

Ook zegt de gyn. dat het kindje groot is, heeft iemand hier ervaring mee? Ik bedoel hij kan het toch ook mis hebben.  

Groetjes Monique.

Ik ben zelf 30 wkn zwanger maar voel dr af en toe ook overal tegelijk vraag me dan sterk af hoe ze ligt!?
VK kon het de laatste keer ook niet goed voelen aangezien ik een 'compacte' buik schijn te hebben en een sterke spierlaag...
Moet af en toe wel 5x in 10 min naar de toilet om te plassen dus ze drukt ook behoorlijk op mn blaas!
Volgens mij zijn dit vrij normale symptomen vooral als het kindje al bijna geboren wordt en al is ingedaald!
Een groot kind vind ikzelf een erg ruim begrip... een goede vriendin is vorige maand bevallen van een, volgens de gyneacoloog, grote zoon hij was maarliefst 46 cm! Wacht t maar af zou ik zeggen... groot of niet het moet er toch echt uit!!!
Succes nog even!
Groetjes L81

Terug
Bovenaan