ongelovelijk maar ook heel spannend!

A

Anoniem

Guest
Ik had deze week echt het gevoel weer ongesteld te worden maar ik heb vrijdag een positieve test gehad. Vanochtend toch maar nog eens getest en toch echt weer een knal test. Hoewel ik heel voorzichtig blij ben, ben ik ook heel argwanend ik heb nl in december 2010 een MA gehad na ruim 10 weken. En sinds die maand elke maand opnieuw teleurgesteld nadat ik weer eens ongesteld werd.
Ik heb weinig klachten behalve pijn in mijn borsten en een vol gevoel en maagzuur.

gr. mama van eilish

Gefeliciteerd...
Ik heb drie weken (of misschien ook nog wel langer) het gevoel gehad ongesteld te worden..inclusief de krampen..verder destijds geen klachten, dus alles kan...
Al is het voor jou door de ma extra spannend...

Oh meid, van harte gefeliciteerd!! Super goed nieuws!! Ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent maar je hebt het dubbel gecontroleerd en een streep is een streep!! Geniet ervan!!

Liefs Lynn.

Wat fijn voor je!! Ik ben zelf nu 6 wk en heb eind jan een miskraam gehad na 11 wk. Weet dus precies hoe je je voelt....

Hoi gefeliciteerd.
Ik heb ook een MK gehad en het is zeker spannend. Wordt ook helemaal gek van die onzekerheid.
Probeer er van te genieten en maak snel een afspraak bij je verloskundige. Met de vraag of je een echo kan krijgen bij 7 weken (is vaak normaal na een MK) heb zelf net ook een echo gehad en heb het hartje gehoord en dat geeft toch meer een geruststelling

xx yvonne

Terug
Bovenaan