ongelovelijk...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn man en ik zijn al bijna 2 jaar bezig om te kijken of we kinderen kunnen krijgen.
Wat ik wel gemerkt heb is dat je vaak het advies krijgt van ' ga er ontspannen mee om of probeer er niet al te veel mee bezig te zijn'. Dit tot soms vervelends toe, en wat trouwens ook wel pijnlijk is. Juist omdat je iets graag wilt, en wat bij sommige soms (te) makkelijk gaat, en dat bij jouw dan niet lukt en dan moet je daar nog ontspannen mee om gaan ook.
Nu zijn mijn man en ik gelukkig niet geobsedeerd bezig maar toch waren er ovluatietesten in huis en wisten we altijd wel ongeveer de eisprong te vinden en waren de meeste tips op internet al wel bekeken. .

Deze maand waren we er eigenlijk niet zo mee bezig, mede omdat ik in de avond/nachtdienst zat en ik eigenlijk geen zin had om deze maand weer allerlei trucjes uit te halen en moeite te doen ( ja, na 2 jaar is een beetje de spanning eruit als het 'moet') .
Dus we hebben het maar 1 keer gedaan, ook niet volgens de manier om beter zwanger te raken, dus eigenlijk was ik die ene keer alweer vergeten.
Nu schept mijn verbazing dat ik al 4 dagen overtijd was, zonder dat ik het door had. Mede omdat ik dacht dat deze maand toch al verloren was. Blijk ik gewoon zwanger!
Tot nu toe doe ik elke dag een test omdat ik geen symptomen heb, maar elke keer geeft de test zwanger aan. En ik heb ze allemaal gekocht, kruidvat, clearbull etc...Haha.

Dus meer een soort opsteker, ook al is het misschien een soort 'dooddoener'; ontspanning helpt dus wel.
Ik weet dat het lastig is, maar blijkbaar kan je je lichaam en cyclus niet geheel uitvogelen...ook al dacht ik soms van wel. En had ik elke maand wel de bekende zwangerschapssymptomen, krampen, gevoelige borsten etc. Nu ik echt zwanger ben, heb ik nergens last van. Athans soms een beetje moe, maar dat wijdt ik aan het warme weer.

Meiden, onwijs veel succes, want ik weet heel goed hoe het is om elke maand teleurgesteld te worden.
Hou vol!

Groetjes en veel geluk, Eline

Nou... dat is echt heel super voor jullie!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet ervan en ophouden met testen hoor. Je bent echt wel zwanger!

Tja en die goedbedoelde adviezen... mensen kunnen zoveel zeggen wat goedbedoeld is maar totaal niet goed landt. En 'toevallig' is het nu wel gelukt in een maand van ontspanning maar wij kennen een stel die er erg ontspannen in stond maar die echt niet zwanger raakten zonder hulp! Dus.... ja... of het echt heeft geholpen om te ontspannen??

Maar wel heel erg gegunt natuurlijk! Lekker blaadjes gaan kopen en je helemaal te pletter lezen... en die kwaaltjes komen echt wel hoor. Vanaf een week of 6/7 komen de klachten pas bij de meesten! Hopelijk blijft de misselijkheid je bespaard. Want dan is het genieten een stuk lastiger!

Geniet zolang je je goed voelt... ook zonder klachten kun je prima en gezond zwanger zijn. Dat je niet bloedt is het belagrijkste teken: JIJ BENT ZWANGER!

Wauw wat een mooi verhaal. En wat is het jullie gegund zeg! Er is nou eenmaal helaas niks aan te doen bij wie het snel gaat en bij wie niet!!!

Bij mij is het twee keer rap gegaan, gelukkig, want weet niet of ik het aankon wat sommige me.se. mee hebben moeten maken hier!!!

Lieverds ik hoop dat jullie allemaal zsm zwanger zijn liefs!!!!!!

Meid wat een fantastisch nieuws.
Ik geloof heel erg in het relaxed omgaan met zwanger worden maar ja, geloven en doen zijn twee dingen ;-)

Van Harte en heel veel geluk!!

Liefs Mamamijn

Wat goed! gefeliciteerd! Dit had zo moeten zijn.
groetjes,
Elise4

Gefeliciteerd, het is iedereen maar voor jullie na zo'n lange tijd heel erg gegund!

Super gefeliciteerd!!!!

Het is helaas altijd makkelijker gezegd dan gedaan maar je hoort het zoooo vaak niet mee bezig en zwanger.

Geniet er lekker van het is jullie gegund!

o meid wat een super nieuws eindelijk word jullie geluk bekroond met een mooi wondertje gefeliciteerd en geniet er van.

en zelfs met misselijk en overgeven is het genieten hoor haha ben t levende bewijs zwanger zijn is zo bijzonder dat gun je iedereen

veel liefs

Terug
Bovenaan