Ongeluk gehad, maar met de baby is ales goed

A

Anoniem

Guest
Heb gister een ongeluk gehad in de tram. Een idioot in een grote auto dacht wel even door rood te kunnen rijden en ramde de tram waar ik in zat van de zijkant zo uit zijn rails tram ontsporden en ik werd van mij stoel geslingerd op de grond omring door het glas wat gebroken was. Ik had helaas de pech om bij het raam te zitten waar de auto de tram in reed. Gellukig heb ik niet meer dan een aantal snijwonden aan handen en knien. Maar mij grootste zorg was ons kindje. Na controle in ambulance konden we meteen naar ziekenhuis voor controle.

Die echo was de mooiste die we tot nu toe gezien hebben. Onze kleine lag heerlijk heen en weer te springen en met armen en beetjes te trappelen in de lucht. Als of hij duidelijk even wou laten zien dat alles prima werkte en wij ons geen zorgen hoeven te maken.
Helaas heb ik nu heel veel pijn in min lichaam en voel ik me knap bebroerd, maar ja wat wil je. Op www.at5.nl kan je een filpje zien van het tram ongeluk op ijburg. Ik zat duis bij dat kapotte raam. We leven nog maar de schrik zit er goed in.

Liefs van Mariska

Poeh das schrikken!!
Gelukkig is met je kindje alles goed!!
Alleen minder dat je snijwonden hebt hopenlijk gaat het gauw beter
Beterschap!!

Liefs Amanda

Hé Mariska,

Ik heb het gezien, niet zien gebeuren weliswaar, maar even erna reden we er langs. We hadden een personeelsuitje in A'dam, en reden langs de afzetting en de kappotte tram. Het zag er niet best uit. Later zag ik het ook nog in de plaatselijke middagkrant, echt schikken zeg !! Gelukkig gaat het goed met je (op een paar kleine dingetjes na) en met de beeb natuurlijk. Effe rustig aan denk ik !! Sterkte

Terug
Bovenaan