Nou, waren Lydia en ik gisteren zo leuk naar de Playmobiltentoonstelling in Hoorn geweest en daarna met de stoomtrein naar de pakjesstoomboot in Medemblik om bij Sinterklaas op bezoek te gaan, krijgen we een aanrijding op weg naar huis! Een of andere sukkel die niet oplette is vol op de achterkant ingereden op de Provinciale weg in Hoorn, waardoor er uiteindelijk 5 auto's betrokken waren. Mijn PT Cruiser is gelukkig erg veilig, van buitenaf leek het mee te vallen, maar hij is ws toch flink ontzet. In ieder geval zodanig dat we na een ritje met de politie-auto naar het ziekenhuis in Hoorn met een taxi terug naar Veenendaal moesten. In het ziekenhuis werd erg lief voor ons gezorgd. Lydia kreeg een glas drinken, plak koek en we kregen zelfs nog brood mee voor in de taxi. En de receptioniste heeft het autostoeltje schoongemaakt omdat Lydia direct na de klap alles ondergespuugd heeft. Ze sliep net toen het gebeurde dus ze is zich wild geschrokken. Gelukkig kreeg ze vd politie een troostbeer want haar aap was ook helemaal ondergespuugd.
Ons mankeert verder niets, ben wel overal stijf maar het valt me nog mee. En omdat ik direct voor Lydia moest zorgen ben ik zelf ook rustig gebleven.
En nou alle nasleep nog... Auto staat daar ergens bij een bergingsbedrijf, die moet hierheen en dan kijken of ie nog te repareren valt... En anders is mijn mooie examencadeau total loss...
Groetjes, Rianne en Lydia
Ons mankeert verder niets, ben wel overal stijf maar het valt me nog mee. En omdat ik direct voor Lydia moest zorgen ben ik zelf ook rustig gebleven.
En nou alle nasleep nog... Auto staat daar ergens bij een bergingsbedrijf, die moet hierheen en dan kijken of ie nog te repareren valt... En anders is mijn mooie examencadeau total loss...
Groetjes, Rianne en Lydia