Ongeluk gehad...

Nou, waren Lydia en ik gisteren zo leuk naar de Playmobiltentoonstelling in Hoorn geweest en daarna met de stoomtrein naar de pakjesstoomboot in Medemblik om bij Sinterklaas op bezoek te gaan, krijgen we een aanrijding op weg naar huis! Een of andere sukkel die niet oplette is vol op de achterkant ingereden op de Provinciale weg in Hoorn, waardoor er uiteindelijk 5 auto's betrokken waren. Mijn PT Cruiser is gelukkig erg veilig, van buitenaf leek het mee te vallen, maar hij is ws toch flink ontzet. In ieder geval zodanig dat we na een ritje met de politie-auto naar het ziekenhuis in Hoorn met een taxi terug naar Veenendaal moesten. In het ziekenhuis werd erg lief voor ons gezorgd. Lydia kreeg een glas drinken, plak koek en we kregen zelfs nog brood mee voor in de taxi. En de receptioniste heeft het autostoeltje schoongemaakt omdat Lydia direct na de klap alles ondergespuugd heeft. Ze sliep net toen het gebeurde dus ze is zich wild geschrokken. Gelukkig kreeg ze vd politie een troostbeer want haar aap was ook helemaal ondergespuugd.
Ons mankeert verder niets, ben wel overal stijf maar het valt me nog mee. En omdat ik direct voor Lydia moest zorgen ben ik zelf ook rustig gebleven.
En nou alle nasleep nog... Auto staat daar ergens bij een bergingsbedrijf, die moet hierheen en dan kijken of ie nog te repareren valt... En anders is mijn mooie examencadeau total loss...
Groetjes, Rianne en Lydia

Hiya Rianne!

Oef wat een enge ervaring zeg! Het is natuurlijk heel ruk van je auto waar je zo hard voor gewerkt hebt, maar godzijdank zijn jullie allemaal in orde. Ook prettig om te merken (voor jezelf lijkt me) dat je dus kennelijk in zo'n situatie rustig kan blijven en reageren voor Lydia. Vind overigens dat jullie heel lief behandeld zijn, waar hoor je dat nog, dat ze in het ziekenhuis een boterhammetje voor je smeren.
Hoop dat je cruisertje nog op te lappen valt, ik weet dat je heel erg naar die auto hebt uitgekeken. En dat Lydia al een beetje over de schrik heen is (en jullie natuurlijk ook)

Ajuus, ilja

Brrr, dat was even schrikken!! Tjonge jonge. Gelukkig zijn jullie in orde. Maar de schrik zal er goed in zitten!? Fijn dat jullie zo goed opgevangen zijn door de politie en het ziekenhuis.

Groetjes,
Nelly.

Jeeje mina, wat zullen jullie geschrokken zijn. Idd super dat ze goed voor jullie hebben gezorgd..Hoop dat je weer gauw lekker in je auto kunt rijden!!

Groetjes Pally

Jeetje wat moet je geschrokken zijn zeg!!!!

Nou ik hoop dat alles wat meevalt en ook dat de spierpijn snel overgaat.

Wat een superzorg trouwens, je hoort ook wel eens andere verhalen...

Mijn ouders wonen dichtbij Hoorn en ken die weg goed, gebeuren wel eens vaker ongelukken daar.

Nou sterkte met alles, hoewel het maar een auto is toch hoop ik dat het meevalt met je examencadeau.

Liefs Renske

Zo dat zal zeker schrikken zijn geweest, vooral met de gedachte dat Lydia achterin zit. Gelukkig zijn jullie er heelhuids uitgekomen.

Groetjes Bianca mv Marissa.

Bedankt voor jullie reacties. De hulpvaardigheid bij politie, SEH en taxichauffeur was inderdaad hartverwamend. Mijn spierpijn is gisteren erg veel erger geworden, maar gaat nu alweer een stuk beter. Lydia zegt dat ze nergens pijn heeft maar is wel van slag, die is er in haar koppie nog erg mee bezig.
Inmiddels heb ik tijdelijk een Renault Twingo via de verzekering tot duidelijk is of de Cruiser gerepareerd kan worden of dat ie total loss is...Ben al anderhalve dag non stop aan het regelen en telefoneren geweest, en dat allemaal door de schuld van een ander. Gelukkig heeft ie al op het schadeformulier ingevuld dat het zijn schuld was, dus dat scheelt alweer de nodige rompslomp.
Maar goed, moet ook weer een nieuwe MaxiCosi gaan kopen enzo, want deze heeft een flinke optater gehad. Dus zo blijf ik bezig...
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan