Ongeluk met goede afloop

Hey meiden moet het even kwijt .
Milton is net aangereden door een fietser. Ik stond in de winkel af te rekenen zie ik Milton opeens in de lucht vliegen op de stoep. Hij was van een bankje afgesprongen en wou naar ons toe komen toen was er een vent op de fiets die als een idioot over de stoep raasde en die reed MNilton aan je weet niet wat je overkom op dat moment. Ik gelijk naar buiten Milton had gelukkig niks maar ik was echt over de rooie ik heb die vent de waarheid gezegd sorry mevrouw sorry mevrouw ik zeg tegen hem jij ben fout jij fietst op de stoep of mijn zoon nou opeens van het bankje springt of niet jij hoort niet hier te fietsen ik heb hem dus uitgescholden voor stomme idioot. Maar gelukkig heeft Milton niks maar de schrik zit er goed in hij roept maar dat was een stomme idioot he . Bij de bruna kregen ze een lollie voor de schrik en bij de bakker een eierkoek lief he.
Maar ik begin nou pas een beetje rustig te worden. ik moest even van mij afschrijven

jeetje mina zeg!
gelukkig maar dat t goed is afgelopen en dat milton zich niet heeft bezeerd!
ja, dat is zeker ff schrikken!!!

nou, ben blij dat het "alleen" maar de schrik is, en er verder geen gewonden zijn gevallen.
en idd, wat een stomme idioot! neem aan dat milton dat normaal niet mag zeggen, maar ik ben het helemaal met hem eens hahaha.

liefs, do

jemid
dat is idd erg schrikken ja
ik weet nog hoe ik vloog toen karlijn van de trap viel

gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden

en die fietsers moeten ze eens flink bekeuren

groetjes maurilla

Jeetje dat is idd schrikken ja.....
En zoals maurilla zegt, ze zouden fietsers eens op de bon moeten slingeren voor zulk gedrag, leer je kinderen om op de stoep te blijven krijg je dit!!
Groetjes MJ

Jemig wat een eikel!!!
Niet te geloven zeg!!!
Fijn dat het goed gaat met Milton...
Mijn man liep laatst op de stoep de oudste 2 naar school brengen.Komt er een sukkel (16/17 jaar) aanrijden op de scooter OP DE STOEP!Mijn man kon nog maar net met de meisjes opzij springen...
Het moet niet gekker worden hier in NL.Je krijgt een boete als je 52 km rijd in de bebouwde kom rijd (vorige week) maar hier kunne ze niet extra agenten op zetten....
Hoop dat je een relaxter weekend hebt.
Groetjes Roos.

@Roos
Hier gebeurt het ook veel met scooters ook mijn aso buren rijden ook met scooters over de stoep en we hebben geen voortuin.dus je ligt zo onderuit. Het was een keer zo erg dat dronken gasten van hun met hun scooter tegen onze voorgevel zijn aangereden om half twaalf savonds dan heb je ook de schrik te pakken.

Ik heb afgelopen nacht geen oog dichtgedaan Milton riep om zijn zus voor het gebeurde en ik heb shanice terugeroepen had er niet aan moeten denken dat shanice er ook bij betrokken zijn pff
Ik moest naar de verjaardag van mijn moeder mijn zus zei ook milton heeft een beschermengel en dat geloof ik ook want de manier waarop het ging heftig hoor die vent reed hard.Mijn neefje kent die vent ook hij zegt dat een gevaarlijke junk is.

Gelukkig is er niets aan de hand maar snap dat je, je rot geschrokken ben.
Zo gevaarlijk als mensen op de stoep rijden, ook de jeugd (haha ben zelf zo oud!) crosst zo maar over de stoep heen...

Liefs Marina

Terug
Bovenaan