Ongeluk

Net dat ik dacht dat alles goed ging kregen we gister een ongeluk met de auto. Moesten stoppen voor de stoplichten omdat ze op rood waren en we stonden toch zeker 40sec stil en opeens een klap achter. Iemand had niet gezien dat de stoplichten op rood waren en wij stil stonden. Meteen dacht ik me baby ik was erg bang. Had erge pijn in me buik. Na dat we schade formulier in gevuld hadden ben ik met me vriend meteen door naar het ziekenhuis gegaan. Eerst op de dokterpost die zit daar. Urine moeten testen was gelukkig in orde. Maar omdat ik zoveel pijn in de buik had moest ik toch door naar boven naar de verloskamers. Daar aan gekomen werd bloed geprikt pols hartslag en noem maar op gecheckt. Eerste hebben ze naar het hartje van de baby geluisterd maar gelukkig hoorde we het hartje en onze kleine bewegen. Maar toch wouen ze een echo maken kijken of de moederkoek niet los gelaten had. Gelukkig alles was in orde en de kleine was flink aan het boksen en schoppen. De co assistent in opleiding vond het zo mooi om te zien dat we ze zeker 20min naar onze spruit hadden gekeken. Maar nu moesten we nog wachten op de uitslag van het bloed. Kon zijn door de klap dat er bloed van de baby bij mij in het bloed zat. Na ander half uur wachten in spanning kregen we dan het goeie nieuws alles was goed. Maar ze moesten wel tegen ons zeggen ook al zag alles er nu goed uit dat als nu iets mis nog ging dat ons kindje geen kans heeft. Ben hier wel van geschrokken. Maar we gaan met goeie moet ervoor dat het goed gaat met ons kindje. Gelukkig voel ik ons kindje wel goed bewegen in de buik dus ben beetje gerust gestelt. Maar toch nog wel wat bang. Omdat k toch nog veel last heb van me buik. Morgen even terug naar de vk even nog eens naar het hartje luisteren. Zelf heb ik er een wiplash aan over gehouden. Maarja mij grotere zorg is ons kindje hoe ik me voel maakt me nu even niks uit..

Jee, dan schrik je je ook rot! Dat dat net nu moet gebeuren..
Gelukkig is alles goed met de kleine!
Doe rustig aan en denk ook goed aan jezelf. Hopelijk heb je niet een al te erge wiplash..

Jee wat moeten jullie zijn geschrokken zeg! Zo zie je maar; al kijk je zelf nog zo goed uit, een ongeluk zit toch in een klein hoekje zo. Fijn dat je meteen helemaal gecheckt bent en alles er voor de baby goed uitziet. Kan me wel voorstellen dat het toch nog even heel spannend is. En jij zelf een whiplash is ook heftig hoor, hopelijk valt het nog relatief mee. Sterkte en succes bij de vk!

Terug
Bovenaan