ongelukje (au, au, au)

Gisterochtend heeft Kian me in m'n oog geprikt. Dat deed toen verrekte zeer, maar ik dacht, dat gaat wel weer over. Maar niet dus. Dus ik ben bij de dokter geweest. Er is een stukje van m'n hoornvlies stuk. Een soort schaafwondje op m'n hoornvlies. Het gaat wel herstellen, maar het doet zo'n zeer!
Ik loop dus met 1 oog afgeplakt en met m'n andere oog zie ik zowat niets omdat ik 'm niet openkrijg. Ben dus half blind.
Kan geen tv kijken, jullie berichtjes niet lezen, geen boek lezen. Alleen maar stil op de bank liggen met m;n ogen dicht. En dat ben je snel zat kan ik je zeggen.
Kian is nu even bij m'n schoonouders en Ruben naar z'n werk, dus ik heb geen zorg voor Kian nu gelukkig.
(gelukkig kom ik een aardig eind met blind typen. Kan alleen niet controleren of ik het allemaal goed geschreven heb, maar goed, jullie komen er wel uit.
Nou, als ik weer kan kijken dan kom ik wel weer lezen. Nu kan ik toch niets hier.
Groetjes!!
Nelleke

Ohoh wat een kleine boef is Kian! Je bent nu dus de vrouwelijke Piet Piraat haha nee hoor grapje. Hopen dat het snel hersteld is! Gister heeft Thomas me ook in mijn oog gestoken met een kapotte plastick haarbeugel gelukkig niet zo erg als jou.
Beterschap met je oog meid
Liefs Esther

Thomas steekt zijn vingers ook overal in... echt overal! ook inderdaad ogen, oren, neusjes, en het ergste: in de hond zijn gat!!
Hmmm, terug naar jou maar weer, hahaha! Foto? Ik zie in gedachten ook een uitgetelde piet piraat op de bank hangen...

Succes ermee!
Kus, Marieke

nou daar ben je mooi klaar mee, balen zeg!
hopelijk kan je snel weer wat zien, want zo lang kun je toch niet zonder ons

@Marieke: wat erg dat Thomas ook zijn vingertje in de hond steekt... mijn schoonvader vertelde een soortgelijk verhaal over Edwin, nou ik zat echt te gruwelen

groetjes Jenneke

Jeetje, oppassen geblazen dus!
Hopelijk is je oog weer een beetje snel genezen, want dit lijkt me ook niets!
Sterkte in ieder geval en pas op dat je er niet afkickverschijnselen aan over houdt.

Groetjes
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan