Ongelukje met de auto

Gister wouden mijn man en ik een avondje weg naar vrienden. Dus hup Levy in de maxicosi en gaan :).

Halverwege kreeg ik de schrik van mn leven (en Levy trouwens ook).. Mischa (mn man) nam een stoeprandje mee met een gangetje van 80 km per uur en reed in 1x allebei zn banden stuk... Ben me echt rotgeschrokken. Hij heeft net zn rijbewijs en horen 'ongelukjes' er toch vaak wel een beetje bij, maar leuk was het niet. Levy keihard krijzen. Wij zijn opgehaald door Mischa's broer en naar mn schoonmoeder gegaan. Levy is sinds gister een beetje schrikkerig, maar daar komt hij wel weer over heen, ga ik vanuit :).

Nu mijn vraag, zou ik de maxicosi nu moeten vervangen? Ik denk zelf eigenlijk van niet, maar weet niet bij wat voor ongeluk je de maxicosi moet vervangen.. We zijn natuurlijk nergens tegenop geknald, gewoon een stoepje meegepakt waardoor beide banden knalden. Daarna de auto snel weggezet en niet meer verder gereden.

Denk dat het voor jullie moeilijk in te schatten is, maar het misschien weet iemand bij wat voor soort ongeluk je de maxicosi moet vervangen? Hij zal niet zo'n hele harde schok hebben gehad..

Ik denk niet dat je hem hoeft te vervangen hoor, omdat je nergens tegenaan gebotst bent. Dan zou je elke keer als je per ongeluk een stoepje meepakt de maxi-cosi moeten vervangen denk dat dat ver gezocht is.

groetjes.......

Hey Ludy,

Geloof dat je de schrik van je leven krijgt, vooral met Levy achterin! Fijn dat jullie verder niets hebben.
Ik denk ook niet dat het nodig is, inderdaad omdat je nergens tegenaan gebotst bent.
De maxicosi heeft geen klap op hoeven vangen toch?
80 km per is wel harder dan je denkt, dus als je twijfelt zou ik het bij een garage ofzo navragen, die zullen dat vast wel weten.
Hoop dat Levy snel van de schrik af komt!

Liefs Kim

Hey Ludy,

Jeetje dat is schrikken zeg! Hoe is het met Levy? Al van de schrik bijgekomen? Is de maxicosi echt 'geklapt' tegen een ander stoel? Anders denk ik dat het wel meevalt. Vraag het anders even na bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Of bel gewoon de prenatal ofzo...

Liefs J

Dat is flink schrikken, hopelijk zijn jullie weer bijgekomen en durft jullie kleine weer in de maxicosi in de auto.

Dat was even goed schrikken inderdaad!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Denk ook niet dat je wat met de maxicosi hoeft te doen. Had je het nog ergens anders nagevraagd?

Hoe gaat het nu met het overstappen van de borst naar de fles? Gaat het al wat makkelijker?

Lfs Esther

Terug
Bovenaan