Ongelukje met paard

Ruim een week geleden ben ik samen met mijn vader en 2 van zijn Arabische paarden gaan wandelen(niet rijden dus). Toevallig had ik de meest temperamentvolle, hij was in het begin erg lief maar later werd hij een beetje opstandig en hij schrok plotseling van een aluminium plaat langs de weg. Toen was hij niet meer te houden, en hij steigerde en trok en wilde dus wegrennen. Ik wilde dat niemand aan doen dus hield ik vast. Nou ik geloof dat hij heel zijn 1PK er tegen aan heeft gegooid, want vlak erna, toen mijn vader te hulp schoot en we wisselden van paard, had ik een vreemd soort pijn aan de linkerkant ter hoogte van mijn schaambeen. Je mag natuurlijk ook helemaal niet zwaar tillen, laat staan dit.
Maar de pijn is dus wel iets minder maar niet over. Als ik in bed lig en draai me om, doet het heel erg zeer. Als ik stijf ben nog meer. Pijn bij het vrij heb ik niet zo veel, een heel klein beetje maar, ik heb het idee dat het net op het randje van een spier in mijn vagina zit of zo.
Ik weet dat de banden veel zwakker zijn als je zwanger bent, maar ik maak me zorgen.

Ik heb de assistente van de verloskundige aan de lijn gehad, en zij zei dat ik waarschijnlijk een spiertje heb verrekt daar. Ik moet nog wachten op een afspraak, maar ik maak me ondertussen wel een beetje ongerust, de pijn oke maar er gaan allerlei gedachten door mijn hoofd dat ik straks misschien wel hevige pijn en/of comlicaties kan verwachten tijdens de bevalling :(

Ik weet dat ik moet wachten totdat ik bij de verloskundige ben geweest maar misschien herkent iemand van jullie iets soortgelijks of weet me raad te geven want ik zit er best wel mee.

Heel erg bedankt meiden alvast

Groetjes Barbarella
 
Ik had laatst een soortgelijk iets, gewoon te enthousiast gedaan en ik werd meteen teruggefloten. Pijn aan de linkerkant van mijn buik had ik, en dan alleen bij speciale bewegingen.

De pijn ging vanzelf na 5 dagen weg.
Alles is volgens mij gewoon supergevoelig, maar ik denk niet dat je je verder zorgen hoeft te maken over de bevalling.

Sterkte, Linda
 
Als je het te lang vind duren voordat je naar de vk moet, maar dan een afspraak eerder. Bel gewoon nog een keer op dat je je heel erg veel zorgen maakt en graag even extra op controle wilt komen.
 
Hoi,
He, das balen zeg. Ik zou gewoon de VK bellen en "eisen" dat ze gaan kijken of alles goed is (eisen is een groot woord maar je begrijpt wel wat ik bedoel). Het is jouw kindje en jij maakt je er druk om. dat recht heb je lijkt me.

succes
 
Terug
Bovenaan