Ongelukje trampoline

gebruiker70268

New member
Hallo

Ong 4 weken geleden is mn dochter van 2.5 raar terecht gekomen op de trampoline.
Ze huilde en krijsde het uit. Ze wilde niet meer op haar beentje staan.
Dokterspost gebeld en kon direct komen.
Foto's gemaakt van been en voet maar konden niets zien.

Volgende dag kon ze nog steeds niet lopen en ben van de huisarts weer op de eerste hulp beland voor foto's van haar bovenbeen en heup
Maar ook hier was niets op te zien.

Wrs een kneuzing werd er gezegd.

Ze heeft er 3 dagen niet opgelopen en is daarna weer wat gaan lopen en hierbij had ze haar voetje naar buiten staan.

Weer afspraak gemaakt bij de huisarts en die twijfelde toch of er geen breuk zat
Overleg gehad met chirurg en röntgen maar was helemaal niets te zien.

Dinsdag erop toch nog langs geweest bik de chirurg en die heeft nog flink aan haar beentje etc gezeten
Maar was volgens de chirurg allemaal goed

Ik heb me er toen maar wat bij neergelegd

Toch zegt er iets in mij dat het niet klopt
Ze is sinds die periode best wel wat witjes in haar gezichtje en eigenlijks ook wel continu dunne luiers....

Zo nu en dan klaagt ze wel dat het nog pijn doen maar loopt en rent wel weer volop in het rond

Ik maak me niet snel heel erg druk om een valletje schrammetje etc
Maar die middag haar gehuil en gekrijs had direct iets... dit klopt niet....

Komt iemand zoiets bekend voor of zou ik me toch te druk maken?

Groetjes Janna
 
Weet je, soms heeft een rare val of ongelukje ook een behoorlijke impact, naast de kneuzing die eigenlijk altijd optreed. In dat kader is het niet gek dat ze nog klachten heeft. Ik geef als homeopaat aan mijn kinderen altijd arnica in dit soort gevallen. Dat herstelt net even wat lekkerder. Een kneuzing kan je echt best lang voelen, een flink stuk 'schrik' er bij moet je ook niet onderschatten. En dat kan best maken dat herstel dan ook langer duurt. Misschien Kun je smeren met arnica zalf.
 
Misschien osteopaat of fysio je verhaal voorleggen? Die kijken misschien toch anders: niet alleen breuk ja/nee maar kijken meer naar het geheel.
 
Terug
Bovenaan