Ongemakken

Even klagen, ken mezelf en mijn lijf niet echt meer terug :-(

- Moe; hoef maar gedoucht te hebben en ben kapot. Fijn als je bedenkt dat je dan 32 uur per week moet werken (ik werk als pb'er, ambulant, in de psychiatrie).
- Misselijk; tot vorige week alleen misselijk. Sinds deze week is het overgeven er ook bij gekomen. En nee, niet in de ochtend, maar fijn in de avond zodat ik niet goed in slaap kan vallen.
- Plassen; vooral 's nachts heel vervelend, want daarna lig ik gerust weer een uur wakker.
- Licht in mijn hoofd en daardoor moeite met autorijden.
- Wisselende eetlust en vooral niet kunnen inschatten of mijn knorrende maag ook de waarheid spreekt.
- Geuren; bahhh! Alles ruikt sterker en kan o.a. mijn eigen urine niet verdragen. Handig als je mee doet aan MvM ;-)
- Emoties; huilen bij de meest normale dingen (en dan vooral bij tv programma's).

Buiten de vervelende kwaaltjes ben ik nog steeds heel erg blij dat we zwanger mogen zijn!! :)

Daarnaast zijn er nog andere kwaaltjes (zoals gevoelige, soms pijnlijke, borsten), maar die laat ik even achterwegen, die zijn niet zo storend of op de voorgrond aanwezig.

Ik ben ook zo doodmoe de hele dag door echt niet normaal, en dan heb ik hier nog een kleine van 5,5 maand die ook nog redelijk wat aandacht vraagt en nodig heeft dus ben soms echt uit mijn hum en dan vraag ik mijn partner of hij wat kan bijspringen (als hij niet aan het werk is) want soms trek ik het echt niet en moet ik echt even liggen...

Werk 28 uur als verzorgende op een groep met demente mensen. Gelukkig wel collega's waar ik op terug kan vallen maar wou het op mijn werk nog niet vertellen dat ik zwanger ben gezien ik een tijdelijk contract heb die loopt tot maart. En ik al van geluk mag spreken dat ze in mijn vorige zwangerschap mijn contract verlengd hebben!!!

dat is het fijne hier mag je lekker klagen!!!