Ongemerkt zwanger kan dat????

Hoi.

Ik zal wel eens willen weten of jullie gloven in het feit dat er mensen zijn die niet weten dat ze zwanger zijn. Dit omdat de maandelijkse gebeuren gewoon door gaat zich zelf veders goed voelen enz.
Open gegeven momend voelen ze wat gerommel in de buik en gana ze naar de huisarts en blijken ze al 4 a 5 maanden zwager. Je hebt ook wel eens gehoort van een vrou die 9 maanden lang niets gemerkt had.

Ik wil wel eens weten wat jullie hiervan vinden kan het wel of niet.

groetjes

Ha Annisa,

Of ik dat geloof? In mijn familie zitten er ook vrouwen die gewoon nog ongi werden voor 3 maanden terwijl ze al zwanger waren... Toen ik de pil nog slikte kon ik die doorslikken wat ik wilde, maar ik werd gewoon ongi!!! Ik geloof dus echt dat je zomaar zwanger kunt zijn en niets merkt... En over 9 maanden gesproken, ik heb het al zo vaak gehoord, dus het zal best wel waar zijn. Daar twijfel ik geen moment aan.
Alles je niet bezig bent om zwanger te worden, dan zul je een andere oorzaak gaan vinden voor je pijntjes of ongemakken i.p.v. het te koppelen aan je zwangerschapskwaaltjes...(misschien merk je er werkelijk wel niets van... ???)

Hoop zo je vraag goed beantwoord te hebben.
Groetjes J

Daar geloof ik zeker in. Ik ben zelf niet of nauwelijks ongi. Mijn tante had hetzelfde. Zij probeerde jarenlang zwanger te worden zonder succes. Toen ze het al een aantal jaren hadden opgegeven, voelde ze zich op een gegeven moment niet zo lekker.
Toen ze naar de dokter ging en allerlei tests kreeg, bleek ze ruim 6 maanden zwanger. Doordat ze echter bijna nooit ongi werd, miste ze dit dus niet en doordat alle pogingen tot zwangerschap mislukt waren, dacht ze hier ook niet aan.

Ik kan me voorstellen dat als je een regelmatige cyclus hebt, dit heel onvoorstelbaar is. Maar ik kan het me dus ook goed indenken...

Tamara

Ik geloof het ook

Ik ben zelf veel te veel overgewicht

waar door je je kindje bijna niet voelt

Ik heb nu een zoontje en die voelde ik bijna niet

dus ik geloof er zeker in

Volgens mij kan het. Ikzelf heb al een dochtertje en bij mijn eerste zwangerschap, had ik geen enkel verschijnsel dat daarop wijst, behalve dan dai de rode duivels wegbleven. Ik heb al gehoord dat het kan dat je toch ongi wordt. Maar volgens mij heb je dit na 4 of 5 maanden wel door omdat je lichaam dan andere vormen aanneemt. Dit zelfs als je niet veel aankomt. In elk geval suc6 bij het klussen. Natje

Terug
Bovenaan