ongemerkt zwanger? test?

<p>Hallo allen,</p><p>ik heb een vraag. er zijn vrouwen die ongemerkt zwanger zijn, ze blijven dan ook menstrueren. ik heb het gevoel ook zwanger te zijn en wil daarom een test doen. nu las ik op internet dat zo een test moet gedaan worden in de buurt van de menstruatie. maar wat als je wel ongesteld word? weet iemand of het dan nut heeft, zo een test? in verband met bepaalde hormonen. is er iemand die ervaring heeft met zoiets? dat er iemand is die heel laat een test deed? hopelijk kan iemand helpen..</p><p>Bedankt alvast!</p>
 
Hallo,
Ik heb geen ervaring maar ik zou zeggen doe een vroege test als je weet wanneer je menstruatie komt, je hebt van die extra gevoelige testen die je al een paar dagen voor je verwachte menstruatie kunt doen.. je hormonen kunnen je ook voor de gek houden maar een test kan in ieder geval uitsluitsel geven.. anders bloed laten prikken via je huisarts (ze kunnen aan bepaalde hormonen in je bloed zien of je een eisprong hebt gehad en/of je zwanger bent, hier zitten wel kosten aan verbonden)..
Succes!
 
Hallo,
Ik heb geen ervaring maar ik zou zeggen doe een vroege test als je weet wanneer je menstruatie komt, je hebt van die extra gevoelige testen die je al een paar dagen voor je verwachte menstruatie kunt doen.. je hormonen kunnen je ook voor de gek houden maar een test kan in ieder geval uitsluitsel geven.. anders bloed laten prikken via je huisarts (ze kunnen aan bepaalde hormonen in je bloed zien of je een eisprong hebt gehad en/of je zwanger bent, hier zitten wel kosten aan verbonden)..
Succes!
 
De reden dat je moet testen als je menstruatie zou moeten zijn, is omdat er daarvoor niet genoeg hormonen zijn. Maar jij denkt dat je ondanks dat je menstrueert, toch zwanger bent. Dan zou je al best langer zwanger kunnen zijn en kan een test sowieso positief zijn. Mocht je het niet zeker weten kun je ook je temperatuur meten, die is hoger vanaf de eisprong tot de menstratie, en blijft hoog als je zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan