<p> Help help!</p><p>Ik weet echt niet wat ik doen moet?! Vandaag positive test 4 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb een hele goede cyclus.</p><p>Stiekem hoopte ik dat het door verhuis stress uitbleef. We gaan verhuizen, omdat ik maart 2018 ben bevallen van ons 3de wonder. Ik heb nog 2 kinderen van bijna 18 en bijna 15.</p><p> </p><p>Ik weet al precies hoe ze hier gaan reageren op de zwangerschap. Ze zullen niet blij zijn.</p><p>Ik had best een zware 3de zwangerschap en de kleine boef vraagt veel aandacht. Ga ik het wel trekken een 4de erbij, financieel en emotioneel? Het wordt lastig als ik niet support wordt thuis. We zijn verhuisd omdat de kinderen dan allemaal een eigen kamer hebben.</p><p>Mijn gedachten zijn dubbel. Leuk voor de 3de die heeft strakjes nog een broertje of zusje. De eerste jaren zal krap zijn. De 4de zal eerst bij ons op de kamer moeten. Is ook moeilijk omdat mijn man bakker is. En de ene week vroeg op bed ligt en de andere week overdags.</p><p> </p><p>Hoe moet ik dit nu allemaal doen?? Het zeggen allesss. Zit echt met mijn handen in het haar</p>