Ongepland zwanger, 9 jaar na tweede

<p>Hallo allemaal. </p><p>Ik ben zwanger, ongepland van one derde kind. Eind oktober van pil gewisseld,  en nu dus zwanger. Ik denk vandaag 8 weken. Moon eerste is lol door pil heen gekomen 12 jaar geleden. Nu dus weer. De schrik was best groot, we zijn een middelbare school aan het kiezen voor de update, maar nu zijn we er erg blij mee. </p><p>30 januari bij huisarts geweest, die zou me doorverwijzen naar gyn voor echo. Echter is de oproep nog steeds niet binnen. Huisarts tot 2 keer toe vergeten om de mail naar ziekenhuis te sturen..Willen zo graag weten waar we aan toe zijn, hoe ver ik ben.... wachten duurt lang</p><p>Moest even mijn verhaal kwijt...</p><p>Liefs</p><p> </p>

Gefeliciteerd! 
Woon jij in België dat het via de huisarts loopt? Ik zou iedere dag aan de telefoon hangen of er al contact is gelegd met de gynaecoloog. Je bent inmiddels al 2 weken verder. 
Fijne zwangerschap! 

Hoi, nee toen ik zei dat ik 2 keizersnedes had gehad wilde hij me naar de gyn sturen. Als ik vandaag geen post heb bel ik een verloskundige. Ik baal ook echt enorm

Wat spannend!
Ik ben ook zwanger van mijn derde, nu bijna 11 weken.
Ik heb twee dochters van 10 en bijna 9. Ze zijn 9 en bijna 11 als de baby komt. Het was wel gepland (na lange nadenkperiode van mijn kant), maar toch heb ik nog wel zoiets van.. oei.. het is wel echt een leeftijdsverschil. Wij zijn ook al aan het kijken voor een middelbare school voor de oudste. En ze zijn al zo zelfstandig. Aan de andere kant denk ik dat het ook weer een verrijking is. Maar ik sta er wel wat minder onbezonnen is dan 10 jaar terug. Ben heel benieuwd hoe het weer zal zijn.. zo'n kleintje.
Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de gyn of een verloskundige!
Groet,
Eefje

Dank je wel Eefje, jij ook gefeliciteerd! 
Inderdaad een leeftijdsverschil....Maar goed. Zal wel goed komen. Ze maken bet nu echt wel heel bewust mee. Moon oudste weet niet meer van de periode dat zijn broertje werd geboren.  Nu vergeten ze het niet meer. 
Helemaal weer opnieuw beginnen. Poeh... haha. 

Nou je bent niet de enige hoor. Soms doet anticonceptie niet wat je verwacht. Wij zijn ook weer zwanger geraakt, 10 maanden na de geboorte van onze jongste. Je bent echt even geshockeerd. Maar wel van harte welkom hoor. Wij hebben al vier kinderen, dus het wordt wel een volle gezellige boel in huis.

Wat leuk Eefje.

Ook hier zwanger van de 3de. En mijn oudste is 11 (bijna 12)en jongste 9 als de baby er is. Ook wij zijn al wezen kijken(en inschrijven!) Voor middelbare school voor de oudste. Super spannend weer! Ook gepland na heeeeel lang nadenken en toch nu ervoor gaan. Ben wel super misselijk. Al 2 weken op bed en niet kunnen werken. Niks helpt behalve hoop dat t na 12 weken minder wordt of stopt hihi... wel nu pittiger dan 11 jaar terug he haha maar we gaan er voor! Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan