<p>Hallo mommy's,</p><p>Nou ja de titel zegt het natuurlijk al, ik ben ongepland zwanger van 2e. En ik zou graag gewoon even mijn hart luchten.</p><p>Mijn dochtertje zal net 2 jaar zijn als de baby geboren word.</p><p>Mijn gevoelens slingeren alle kanten op.. Ik hoop dat jullie graag positieve woorden mij wat rustiger kunnen maken.</p><p>Ik zal even uitleggen waar de onrust voor mij vandaan komt.</p><p>Voor ik zwanger werd van mijn dochtertje heb ik een miskraam gehad. Afgelopen mei (was ook ingepland) was ik zwanger en dat voelde als een cadeautje. Helaas werd dit cadeautje ons weer afgepakt.. ook dit werd een miskraam... hier heb ik heel veel moeite mee gehad en voor mij was het nu ook goed zo. Ik wilde er geen kinderen meer bij,.Dit kon ik namelijk niet nog een keer aan. Ons gezin zou bestaan uit 1 kindje, het was goed zo !</p><p>Nu ben ik dus toch weer zwanger geworden... en ik snap het zelf ook niet helemaal maar ik heb echt moeite met de omschakeling... Ik was er immers over uit dat ons gezin compleet was.</p><p>Juist na de miskraam van de vorige keer zou je denken dat ik een gat in de lucht zou springen.. maar dit is niet zo.</p><p> </p>