ongepland zwanger!

Hoi hoi,

Ik ben 37 en heb al 2 gezonde grotere kinderen, en eigenlijk niet gepland maar wel heel gewenst zwanger.

ben alleen bang vanwege mijn leeftijd voor complicaties. En voor de reactie,s die ik ga krijgen van mijn omgeving, vooral omdat ik al 2 pubers heb.

maar ben wel heel heel blij met dadelijk weer zo,n lief klein hummeltje

groetjes
 
Hallo

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoe oud zijn je kinderen nu? Hoe voel je je?
Lekker geniet van je kleine hummeltje, het is zo bijzonder!

Groetjes Anoushka
 
Ha mama 37,

Gefeliciteerd met je onverwacht cadeau. Ontzettend leuk! Haha, en wat mij betreft ben je nog heerlijk jong hoor.
Ik ben zelf, net, 40 en verwacht over 3 wk ons tweede meisje. Heb al een (pre-) puber van 12.
Zelf heb ik geen last van mijn leeftijd en de omgeving is alleen positief. Ik moet zeggen dat ik akelig "jonge" moeders zie die qua uiterlijk en gedrag een stuk ouder lijken dan mij.
Wel zeggen veel ouders van oudere kinderen dat ze er zelf geen zin in zouden hebben. Tja, wij wel dus! En het leven loopt nu eenmaal niet altijd even keurig/gepland.

IDD als oudere moeder zijn er meer risico's wbt de zwangerschap. Wij zijn hier bewust mee omgegaan en goed besproken wat we zouden doen/willen in bepaalde situatie's. Gelukkig is onze baby helemaal goed gekeurd en loopt met mij ook alles zonder problemen. Ik hoop voor jullie dat het ook zo goed mag gaan.

Groetjes Judith

 
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben zelf 41 jaar oud, heb zelf 2 pubers van 11 en bijna 16 jaar oud. Ik ben zelf heel benieuwd ook hoe mijn omgeving er op gaat reageren, ik ga het ze pas na 3 maanden vertellen, eerst even de eerste 3 maanden doorkomen.
Geniet er lekker van!Heb je kwaaltjes?

Gr. Roos.
 
Hallo

gefeliciteerd met je zwangerschap!
wat stoer 2 van die pubers in huis en dan een klein nakomertje! wat zal dat kleine hummeltje een aandacht krijgen!! heel leuk!

geniet van je zwangerschap hoop dat alles goed mag gaan!

hoe voel je je verder??

groetjes Petra
 
Gefeliciteerd!! Dat zal best even schrikken geweest zijn... Fijn dat je er wel erg blij mee bent! Ook hier een puber in huis, van bijna 12. Hij is mijn stiefzoon en woont voor de helft hier. Ik weet dat hij er niet echt om staat te springen, nog een baby in huis. Zijn vader en ik hebben nl al een zoontje van 2.

Hij weet het nog niet overigens... Kan het me van hem ook wel een beetje voorstellen, maar ja... Het is nu eenmaal wel hoe de situatie is. Bij zijn moeder is het leeftijdsverschil met z'n 2 halfbroertjes minder groot, nl 4 en 5 jaar. Hij heeft niks verzorgends of verantwoordelijks in zich. Hij is wijs met z'n kleine broer, maar gaat vooral z'n eigen gang. En dat moet ook gewoon kunnen hoor! Misschien maakt het ook verschil tussen jongens of meiden? En natuurlijk het type kind...

Ben heel benieuwd hoe jullie kinderen het vinden!

Geniet van je cadeautje :)
 
dankjewel voor jullie positieve reactie, hoop dat de omgeving dit ook zal gaan doen!
ik voel me prima, geen kwaaltjes.

Mijn oudste vind het geweldig maar de jongste vind het maar raar, trekt wel bij hoop ik.

jullie ook allemaal gefeliciteerd ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die al pubers heeft en dan weer zwanger te zijn

doei
 
Terug
Bovenaan