ongerust 2

Hoi meiden,
Ik had gisteren een berichtje geplaatst dat ik me zo ongerust maakte over een beetje roze afscheiding. Bedankt voor jullie reactie's. Het heeft verder niet doorgezet en nu is er niets meer. Ik voel nog wel m'n buik maar ik weet dat dat er ook gewoon bijhoort. Ik heb zoiets van als het fout was gegaan had het nu wel doorgezet na twee dagen. Dus ik voel me weer gerustgesteld. Ik heb gisteren ook een dik uur met m'n hond gewandeld zo van als er dan niks komt, komt het ook niet. Wat kan een mens zich toch druk maken!!
 
Heel goed meid, dat je je niet meer druk maakt. Het is waarschijnlijk irritatie van je baarmoederslijmvlies geweest.
Ik moet je wel eerlijk vertellen dat het bij mij ook begon met een beetje roze afscheiding, de dagen daarna niets, en toen begon het weer. Heb toen helaas een miskraam gehad, maar na 2 maanden weer zwanger. Nu 32w2d
 
Ojee, dat wil ik nou net niet horen :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel stoer doe dat ik weer rustig ben, maar het spookt toch nog door m'n hoofd. Donderdag heb ik m'n eerste afspraak bij de vk. Misschien als ik haar het voorleg, dat ze even kunnen kijken. Ik voel me trouwens nog wel echt zwanger. M'n zere borsten zijn weer terug, moe, misselijk als ik niet op tijd eet.
 
Hoi,

Ik zou graag willen weten hoe het is afgelopen bij de vk, ik had namelijk vanmorgen ook wat rose afscheiding en maak me ontzettend ongerust. Ben nu ongeveer 9 weken zwanger dus een innestelingsbloeding kan het niet meer zijn.

groetjes AM
 
Terug
Bovenaan