ongerust aanst moeder

hallo allemaal ik heb een vraagje ik ben 34wk zwanger en krijg nu te horen van de gyn dat het lichaam groeit goed maar het hoofd is te klein,volgens de gyn is er niks aan de hand maar ik moet volgende wk naar haar gaan voor een uitgebreidere echo om te kijken of er niks aan de hand is met het kind hebben meerder van jullie dit meegemaakt? ik geloof wel in GOD dat alles zal goed gaan volgende wk .graag uw reactie over deze.
 
Toen ik met mijn 32 weken een echo had bleek dat de beentjes 3 weken achterlagen op de rest van de groei, dus de romp en het hoofdje. Je haalt je meteen van alles in je hoofd, misschien is het wel een liliputter of zoiets. Ik heb daarom bij de eerstvolgende afspraak eens goed doorgevraagd. Er werd me verzekerd dat dit geen kwaad kon en dat dat niet betekende dat er iets niet goed zou zijn met ons kindje.
Laat je nog even weten wat de echo volgende week uitwijst??
Groetjes
Audrey
 
Mijn zus had dit ook, maar met een paar weken liep alles weer op schema. Zijn benen daarentegen groeide juist weer heel hard en liep weer voor op de rest.

Ik wil hier geen discussie van maken en misschien moet ik het ook niet vragen, maar geloof je ook nog in God als je kindje niet gezond is? Ik respecteer iedereen en zijn geloof (ik geloof in mijzelf en de liefde), maar het lijkt me zo moeilijk vast te houden aan het geloof in iets/iemand als het allemaal mis gaat.
 
over dat laatste zullen de meningen verdeeld zijn, maar ik vind het bewonderingswaardig dat mensen zo vast kunnen houden aan hun geloof ondanks wat er ook gebeurt.

Ik bedoel dit overigens positief hoor mocht ik verkeerd overkomen en een stortbui aan anoniemen over me heen krijg....

Een fijne zwangerschap toegewenst en ik hoop voor je dat alles goed gaat.
 
Terug
Bovenaan