Ongerust

<p>Lieve Dames / heren,</p><p>Ik maak me ongerust. Dit is mijn 4e zwangerschap ( 3e kindje) heb een keer een miskraam gehad.</p><p>Ik voel me heel naar. Heb steeds krampen en overal wat pijntjes. Urine die raar ruikt, ontlasting die wisselt van hard naar zacht. Steken bij mijn vagina. En maak me echt zorgen. Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger. </p><p>Herken deze symptomen totaal niet bij mijn andere zwangerschappen.</p><p>En het duurt nog zolang voordat ik naar vk moet. Heb vorige week termijn echo gehad.</p><p>Liefs,</p>
 
allereerst als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen en het uitleggen. Lijkt me niet raar dat je je na een miskraam meer zorgen maakt.

Dan pijntjes, ontlasting en de steken herken ik allemaal van mijn eigen zwangerschap. Dus dat hoeft niet gelijk iets slechts te betekenen. Maar je zorgen blijven maken is niet goed. Dus bel gewoon even de VK en leg het uit.
 
Ik herken het ook hoor, maar als je geruststelling wil zou ik even de vk bellen en dan mag je vast even komen om het hartje te luisteren. Dan voel je je vast fijner!
 
Lieve dames,
Ik ben toch even na de huisarts gegaan. Heb een urinetest gedaan en deze was gelukkig gewoon hoed. Tevens drankje gekregen voor een goede stoelgang. Ik probeer mijn lichaam te vertrouwen. En dat vind ik heel lastig. En heel eerlijk ook een struisvogel syndroom... Zolang niemand zegt dat het niet goed is... Dan is het er nog niet... Lastig omdat uit te leggen.
-X-
 
Lieve dames,
Ik ben toch even na de huisarts gegaan. Heb een urinetest gedaan en deze was gelukkig gewoon hoed. Tevens drankje gekregen voor een goede stoelgang. Ik probeer mijn lichaam te vertrouwen. En dat vind ik heel lastig. En heel eerlijk ook een struisvogel syndroom... Zolang niemand zegt dat het niet goed is... Dan is het er nog niet... Lastig omdat uit te leggen.
-X-
 
Lieve dames,
Ik ben toch even na de huisarts gegaan. Heb een urinetest gedaan en deze was gelukkig gewoon hoed. Tevens drankje gekregen voor een goede stoelgang. Ik probeer mijn lichaam te vertrouwen. En dat vind ik heel lastig. En heel eerlijk ook een struisvogel syndroom... Zolang niemand zegt dat het niet goed is... Dan is het er nog niet... Lastig omdat uit te leggen.
-X-
 
Terug
Bovenaan