<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>ons zoontje is nu bijna 9 weken.. hij slaapt niet altijd even makkelijk in, hierover heb ik al een ander topic geplaatst.. maar ALS hij dan slaapt wordt hij zoooo ontzettend bleek.. </p><p>de eerste keer dat het mij opviel was ik zo geschrokken en heb ik hem uit zijn bedje opgetild! Ik kreeg gelijk een boze kop van meneer.. kreeg gelijk weer kleur en begon daarna gewoon weer verder met slapen. Niks aan de hand! </p><p>Dit gaat nu al een tijdje zo. Heb al andere moeders hierover gesproken cb gesproken.. iedereen roept dat het best vaak voor komt en dat hun kinderen ook licht werden in hun slaap. Maar toch, elke keer schrik ik weer als ik na een lange diepe slaap zijn lichtje in zijn kamer aan doe.. ik kan maar niet gerust worden hoevaak mensen me ook zeggen dat het geen kwaad kan. Dat hij gewoon in ‘ diepe’ slaap is. Maar het blijft een beetje in me hoofd hangen.. zelf zo erg dat ik hem soms niet na een hele diepe slaap waarin hij muisstil blijft liggen uit zijn bedje durf te halen!! Het begint dus een beetje een angst te worden. Hij is overigens een lekker bollie vrolijk actief manneke! Hij slaapt als die slaapt goed. Niks geks </p><p>Iemand die ervaringen heeft? </p><p>lieve groetjes </p><p>M. </p>