Ongerust

<p>Hoi allemaal, </p><p>Een paar week geleden moest ik op suiker prikken. Deze was 6.8 na het eten van brood met kipfilet. Ze vonden dit wat te hoog dus ik moest nuchter prikken. Deze was 4.5, wat volgens de verloskundigen goed was. Tijdens een andere echo kwam naar voren dat de baby wel wat voor ligt op groei, maar vooral de benen. Ik zei dat ik ongerust was qua suiker. Verloskundige zei dat de groeiwaardes van baby prima waren maar dat er wel een 8 ponder zou komen,  ze wou me nog wel een keer nuchter prikken: 4.4. Weer goed dus. </p><p> </p><p>Ik zit nu wel in ovet het feit dat ik na het eten een keer te hoog heb geprikt zeg maar. Moet er dan niet meer onderzoek gedaan worden i.p.v alleen nuchter prikken? Ik ben al bijna uitgerekend dus vind het wel wat spannend. </p>

Hoi, Ik denk dat je waardes prima zijn. 6.8 is niet te hoog, alles onder de 7.4 is in orde.Succes met de laatste loodjes! 

6.8 is niet te hoog qua suikers en aangezien je ook net een broodje hebt gehad, dan gaan je suikers sowieso omhoog dus je hebt niks om je druk om te maken. Je suikers zijn prima!

Nuchter is 6.8 hoog, maar niet nuchter mag je een stuk hoger. En 8 pond valt nog binnen de normale marges. Als je je echt zorgen maakt kun je vragen of je een ogtt kunt doen. Dan kunnen ze de niet nuchtere waarde gecontroleerd meten. Maar gezien je bijna uitgerekend bent, kun je het gewicht van de baby niet veel meer beïnvloeden. 

Terug
Bovenaan