Ongerust

<p>Beste mede zwangeren,</p><p>Ik lees al een tijdje mee, maar heb toch de behoefte op mijn verhaal tr delen.</p><p>Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. En heb gisteren bruin bloedverlies of bruine afscheiding  gehad. Ik zat helemaal in de rats. Ik heb al eerder twee miskramen gehad dus ben natuurlijk erg alert.</p><p>Gisterenavond bij het afvegen was er niets meer te zien en vanmorgen ook niet. Ik werd vanmorgen wakker met zere borsten en wat maagzuur. Zou dit bij de zwangerschap kunnen horen?</p><p>Het lijkt me opzich positief dat ik nu geen afscheiding meer heb en last an mijn borsten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. </p><p>Lotte </p><p> </p>
 
Hallo Lotte,
 
Lastig he, die onzekerheid in het begin? Zeker als je al eerder miskramen hebt gehad, kan ik me voorstellen dat het spannende weken zijn! In principe zou ik zeggen dat het klinkt alsof je gewoon zwanger bent. Dit is natuurlijk geen garantie voor wat nog komen gaat, maar wat je beschrijft klinkt als een normale start van een zwangerschap. Niet iedereen heeft bruinverlies, maar het komt toch best regelmatig voor! De zere borsten herken ik zelf ook, maagzuur heb ik gelukkig nooit gehad, maar hoort er zeker voor veel vrouwen ook bij.
 
Succes de komende tijd!
 
Hoi, ik heb vanaf week 5 t/m week 8 elke dag bruin en rood bloed verlies gehad. Het maakte me zo onzeker. Ook omdat ik krampen had. Maar ook zere borsten zoals jij. Nu ligt er een lief klein meisje van bijna 10 weken in mn arm te slapen. Dus het hoeft niets te bekenen!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Dat maakt inderdaad dat je al heel onzeker bent. Ik heb over twee weken een afspraak met de echopotiste staan. Tot die tijd...gedachten verzetten, hoe moeilijk ook.
Ik had vandaag weer een beetje bruin bloedverlies, maar was in het huishouden druk aan de gang gegaan. Het is nu weer weg. 
Toch heb je de behoefte om elke keer naar de wc te lopen en te kijken..
Fijn om ook verhalen te lezen van jullie, waarbij het wel goed gaat. Ik heb zo nu en dan gevoelige borsten dus ik duim dat mijn verhaal ook een positief verhaal wordt 
 
 
Hallo meiden,
Helaas er zijn weer dingen aan de hand. Gisteren nergens last van, ook geen bruine afscheiding. Vanmiddag om 4 uur had ik eens felrood bloedverlies. Het liep echt wel eventjes, zo tot ongeveer 7 uur en toen was het weer over. Nu heb ik nergens meer last van en is het bij het afvegen weer wit.
Ik ben enorm in paniek. Verloskundige gebeld en mag nu vrijdag voor een echo. Vanwege de traumatische ervaring van de vorige miskraam komt er veel boven. Vreselijk dat bloed, ik word er zo onzeker en verdrietig van. 
Ik ben natuurlijk bang voor wederom een miskraam, hoewel de vorigen zo niet begonnen maar iedere miskraam is anders. Hebben jullie ervaring met rood bloedverlies? Of een goede relativeer of omtspanningstip?
 
Terug
Bovenaan