Ongerust

<p>Hey iedereen. <br />ik ben 23 weken zwanger en ik voel de baby al vanaf 18 weken heel duidelijk. En ze beweegt zeker een aantal keren per dag en heel goed voelbaar! <br />nu voel ik ze toch al een 3 dagen niet , soms voel ik iets maar kan niet thuisbrengen of het mijn darmen zijn of de baby... het komt van ver en is niet duidelijk en dit maakt me ongerust omdat het altijd al zo duidelijk is geweest :(. Nog iemand dat dit heeft meegemaakt of weet wat dit kan zijn? Ben er niet gerust in en heb pas volgende week woensdag terug een echo! <br /><br /></p><p> </p>

Wat vervelend! Het kan dat de baby gedraaid is en nu alleen maar richting je rug trapt. Als ik jou was zou ik de verloskundige even bellen, misschien kun je langs komen om even naar het hartje te luisteren. 
Sterkte!

Bij geen of verminderd leven voelen moet je altijd de verloskundige bellen (staat bij ons in de belinstructies)! Ben zelf 33 week zwanger en voelde onze jongen ook veel minder. Toen ik belde mocht ik meteen voor echo komen. Alles zag er gelukkig prima uit op de echo. Meneer was gedraaid waardoor ik hem minder voelde. Moest daarna nog wel door naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de kleine, dit was protocol. Het valt allemaal vast mee maar je kan beter een x te vaak dan niet bellen, is ook fijn als je zelf weer gerustgesteld bent

Ja heb ik ook gehad met 22 weken. En voelde wel af en toe wat maar kon het ook niet plaatsen. Hij was inderdaad gedraaid en trapte nu naar rugkant toe. Maar ik had wel gebeld om mn zorgen te uiten en mocht langskomen. 

Verloskundige bellen en dit allemaal vertellen.
Ik moest op zondagochtend langskomen voor hartfilmpje. Hij bleek ook anders te liggen waardoor ik hem minder voelde.
Erg fijn om de bevestiging te krijgen dat alles goed is!
Dus zeker bellen :)

Terug
Bovenaan