Ongerust

<p>Hallo </p><p>Vandaag ben ik 9 weken en 3 dagen zwanger. Vandaag zijn we uit eten geweest bij happy Italië. Ik heb daar een Caesar salade gegeten. Ik twijfelde of ik de parmezaanse kaas wel mocht eten. Het smaakte heerlijk. Thuis zette het me weer aan denken en ik dacht ga nog eens kijken wat er allemaal inzat. Tot mijn grote verbazing stond er in bij de ingrediënten dat er ansjovis rauw in zat. Heb ik nu een probleem. Ik maak me zoon zorgen in hoe verre dit erg is voor de baby. </p><p>Benieuwd naar jullie reacties</p>

Serieus geen zorgen om maken. Ik zeg maar altijd zo vroeger aten ze ook alles. Inmiddels heb ik 3 kinderen en vanaf nummer 2 word je echt zoooveeelll meer relaxter.
Zwanger zijn iets gezonds sommige zien het als een zware beperking vanaf moment dat ze weten dat ze zwanger zijn. Leven uit angst bijna op water en brood en wat rouwkost...

Gelukkig heb je genoten van je lekker hapje, zo hoort het! 

Serieus geen zorgen om maken. Ik zeg maar altijd zo vroeger aten ze ook alles. Inmiddels heb ik 3 kinderen en vanaf nummer 2 word je echt zoooveeelll meer relaxter.
Zwanger zijn iets gezonds sommige zien het als een zware beperking vanaf moment dat ze weten dat ze zwanger zijn. Leven uit angst bijna op water en brood en wat rouwkost...

Gelukkig heb je genoten van je lekker hapje, zo hoort het! 

Geen paniek hoor. Het zijn adviezen, omdat dit soort dingen bacterien bij zich kunnen dragen. De kans dat dit ook echt zo is, is heel klein. Dus door een keertje iets "verkeerd" te eten zal er niks aan de hand zijn. :) mocht je nu heel erg ziek worden (en dan bedoel ik echt ziek) dan is het verstandig om je vk te bellen, maar anders niet om stressen hoor. ;) 

Terug
Bovenaan