ongerust

Hallo allemaal,

Zoals het onderwerp het al aangeeft maak ik mij ongerust.
Ik ben nu 5 week en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje.
Maar....ik heb echt nergens last van, geen pijnlijke borsten, niet vaker plassen, niet misselijk.
Aan de ene kant is dat mooi, maar aan de andere kant maakt dat me juist zo onzeker.
Heeft iemand van jullie dat ook gehad??

Groetjes van Dianne (een ongeruste februari mama)
 
Hoi Dianne,

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en beide keren ddurde het tot bijna 8 weken voordat ik misselijk werd. dat je nog geen klachten heb is alleen maar fijn, geniet ervan zolang het duurt!!!!!

Groetjes Angela
 
omdat je toch al weer dat het normaal is, wat je al schreef zou ik me NIET ongerust maken!
ik werd pas misselijk met 8wk en het was over met 11wk
ik heb nooit last van mijn borsten gehad, en ze zijn nu 2 cupmaten gegroeid dus...komt wel goed!
geniet van je zw.schap liefs sandy
 
hoi hoeft ook niet te komen ik heb ook wel eens gedacht was ik maar zek dan weet ik zeker dat ik zwanger ben .ik ben nooit ziek geworden en mijn bevaling is pijn loos geweest .wel fijn aan de ene kant maar nu kan ik me nog niets voorstellen van een echte bevaling hoop voor jou dat het ook zo gaat
 
Hoi Dianne, maak je geen zorgen.....ik wist pas met mijn 10de week dat ik in verwachting was, en had ook helemaal geen kwaaltjes tot mijn 12de week!! Geniet er juist van meid, lekker niet misselijk enz....
Groetjes Es.
 
Hoi Dianne,

Ik ben nu 17 weken zwanger en heb ook bijna geen zwangerschapskwaaltjes (gehad). Echt waar meid, geniet er lekker van!
Ik vond het soms ook wel moeilijk hoor, omdat je je soms af gaat vragen of je wel echt zwanger bent, maar verder kun je alleen maar meer genieten. Dus probeer dat ook!

lfs Debbie
 
Terug
Bovenaan