ongerust

Hoi meiden,
Ik ben vandaag acht weken en 1 dag zwanger. Nu had ik gister een heeeel klein beetje roze afscheiding. Daarna niets meer en nu net een piepklein rood streepje in m'n afscheiding. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar ik maak me vreselijk druk. Ik heb ook een beetje zeurderig gevoel onder in m'n buik. En ik had steeds hele zere borsten maar dat is nu minder. Ze doen nog wel zeer maar lang niet meer zo erg. Kan iemand me gerust stellen? Als het een beginnende miskraam is, had het dan allang door moeten zetten? Of hebben meer vrouwen last van een beetje roze afscheiding met af en toe en streepje bloed? Pffff, ik maak me echt druk....
 
Hoi,
Als ik jou was zou ik maar even contact opnemen met de vk of huisarts. Niet dat er perse iets mis is. Maar bij zo'n grote onzekerheid moet je dat toch even doen. Stress is nl helemaal niet goed.
Hoop voor je dat het goed gaat.
Heel veel sterkte!
Groetjes Melanie
 
Ik heb ondertussen contact opgenomen met de huisarts en die zegt dat hij ook niet veel kan doen. Maar dat ik me geen zorgen moet maken. Het schijnt veel voor te komen. Maar ja, het blijft knagen in m'n hoofd.
 
Lieve anoniem,
Ik heb dit ook gehad en bij mij werd het een miskraam.Je kunt contact opnemen met de verloskundige en aangeven dat je je zorgen maakt.Mis-
schien mag je dan eerder voor een echo
komen.Ik hoop echt dat het vals alarm is,het hoeft n.l niet altijd te beteken
dat je ook een miskraam krijgt.Sterkte

Groetjes
 
ik denk overigens dat het niet veel te betekenen heeft.
laat je nog wat weten hoe het afgelopen is?
een zeurderig gevoel hoeft niks te maken te hebben met een miskraam. ik had het in het begin ook!
sterkte!
 
hoi

dat zeurderige gevoel heb ik een hele tijd gehad, dat was het oprekken van de baarmoeder. en bloed ook, na het vrijen rood en anders meer bruinig.
ik had ook van die hormoonschommelingen (eerst heel misselijk en na een dag vloeien -zo voelde het- niet meer, en ook minder strakke borsten).
waarschijnlijk omdat ik over de telefoon wat paniekerig was geweest (zat te hyperventileren, nu kan ik me dat niet meer voorstellen, maar de eerste tijd IS stressig, sterkte met jezelf!!) kreeg ik een controle echo om na te gaan of de zwangerschap nog intact was. hoogst verbaasd was ik dat er gewoon een hartje was te zien.
het hangt er dus een beejte vanaf of je je huisarts kunt overtuigen van je zorgen en of hij / zij een verwijzing geeft voor zo;n controle echo.
zelf denk ik dat de huisarts sneller verwijst dat de vk, die kennen het verhaal wel (dat bruin verlies is ZO gewoon!) Maar misschien weet de vk je wel gerust te stellen en ga je accoord met een echo rond 12 wk. moet je nog wel een tijd wachten.
zekerheid heb je pas als t kindje eruit is en ademt!!

succes an
 
Hoi meiden,
Ik had gisteren een berichtje geplaatst dat ik me zo ongerust maakte over een beetje roze afscheiding. Bedankt voor jullie reactie's. Het heeft verder niet doorgezet en nu is er niets meer. Ik voel nog wel m'n buik maar ik weet dat dat er ook gewoon bijhoort. Ik heb zoiets van als het fout was gegaan had het nu wel doorgezet na twee dagen. Dus ik voel me weer gerustgesteld. Ik heb gisteren ook een dik uur met m'n hond gewandeld zo van als er dan niks komt, komt het ook niet. Wat kan een mens zich toch druk maken!!
 
Terug
Bovenaan