ongerust

Hallo,

ik heb al een paar dagen dat ik af en toe last heb van krampen onderaan in de buik.
ze lijken een beetje op menstruatie pijn maar het is iedere keer maar heel even.
Ik hoop dat niet duid op een miskraam, wie herkent deze pijn??

groetjes nancy
 
Hoi Nancy,

Hoeveel weken ben je? Ik heb zelf dat ongesteldheidsgevoel gehad t/m 7 weken ongeveer. Ik werd gek van de onzekerheid. Elke keer als ik naar het toilet ging dacht ik dat ik ongesteld was geworden.
Ik ben nu 11 weken zwanger en alles gaat goed.
Het schijnt met het oprekken van je baarmoeder te maken te hebben. Heb ook wel verhalen gehoord van vrouwen die er langer last van hebben gehad.
Dat voelt hetzelfde als menstruatiepijn.

Heel veel succes met je zwangerschap.

Groetjes,

Kim
 
bedankt,
het is een hele geruststelling dat ik niet de enige ben die dit voelt. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. en verder gaat alles goed.

groetjes nancy
 
Hai Nancy!

Nou, ik ben nu 15,5 wkn zwanger en heb nog steeds af en toe van die krampen, voelt inderdaad aan als menstruatiepijn. In een boek heb ik gelezen dat dit te maken heeft met de groei van de baarmoeder, en is het dus heel normaal, ook als je het dus wat later in de zwangerschap nog krijgt. Wanneer het een miskraam zou zijn dan moet de pijn in principe veel heftiger zijn hoor (tenminste, dat is wat ik heb gelezen... dan zou het meer als een soort weeen (de vrucht moet dan ook worden uitgestoten namelijk) voelen). Probeer je maar gewoon zo min mogelijk zorgen te maken...

Groetjes, Linkie.
 
Terug
Bovenaan